Výzva č. 02_24_031 Šablony pro neformální vzdělávání
21. března 2024 - 30. srpna 2024
Žádost o podporu již není možné podat
Celková alokace
400 mil. Kč
Počet předložených žádostí
289
Předložené žádosti
348 mil. Kč
Počet podpořených žádostí
204
Podpořené žádosti
280 mil. Kč
Zbývající alokace
120 mil. Kč
Aktualizováno 19. 12. 2024
Datum zahájení příjmu žádostí o podporu 8. 4. 2024. Příjem žádostí o podporu bude ukončen poté, co finanční objem v podaných žádostech o podporu dosáhne 120 % výše alokace výzvy, nejpozději 30. 8. 2024 ve 14:00:00.
Výzva Šablony pro neformální vzdělávání
21. 03. 2024 - 12:52| pdf| 535.59 kB
Příloha č. 1 Hodnoticí kritéria
20. 03. 2024 - 08:33| pdf| 198.43 kB
Příloha č. 2 Přehled šablon a jejich věcný výklad
20. 03. 2024 - 08:33| pdf| 1.03 MB
Pravidla pro žadatele a příjemce zjednodušených projektů – verze 2, účinnost od 20. 03. 2024
19. 03. 2024 - 09:23| pdf| 3.66 MB
Metodický dopis č. 1 k Pravidlům pro žadatele a příjemce zjednodušených projektů, verze 2, účinnost od 19. 07. 2024
18. 07. 2024 - 08:01| pdf| 650.25 kB
Pravidla pro žadatele a příjemce zjednodušených projektů – verze 1, účinnost od 17. 05. 2022
17. 05. 2022 - 07:31| pdf| 2.09 MB
Metodický výklad pro zjednodušené projekty k vykazování indikátoru 600 000 bez IS ESF
08. 04. 2024 - 10:49| pdf| 159.97 kB
Příloha č. 1: Vzor – Jednotný formulář pro vyřizování žádosti o přezkum
18. 05. 2022 - 15:44| docx| 283.90 kB
Příloha č. 2: Vzor – Formulář pro připomínky k podkladům ŘO v realizaci
18. 05. 2022 - 15:44| docx| 282.99 kB
Příloha č. 3: Námitka podjatosti kontrolujícího
18. 05. 2022 - 15:44| docx| 284.64 kB
Příloha č. 4: Námitka proti kontrolnímu zjištění
18. 05. 2022 - 15:44| docx| 284.05 kB
Příloha č. 5: Námitka proti Opatření o nevyplacení části dotace
18. 05. 2022 - 15:44| docx| 283.69 kB
Kalkulačka šablon pro NFV (žadatel s pobočnými spolky – do 300 pobočných spolků)
15. 05. 2024 - 07:05| xlsx| 1.98 MB
Kalkulačka šablon pro NFV (žadatel bez pobočných spolků)
15. 05. 2024 - 07:05| xlsx| 1.15 MB
Kalkulačka šablon pro NFV (žadatel s pobočnými spolky – nad 300 pobočných spolků)
15. 05. 2024 - 07:05| xlsx| 3.37 MB
Čestné prohlášení žadatele – úvodní a závěrečné
20. 03. 2024 - 08:33| docx| 282.67 kB
Prohlášení o přijatelnosti žadatele
20. 03. 2024 - 08:33| docx| 287.13 kB
Prokázání vlastnické struktury žadatele/příjemce
20. 03. 2024 - 08:33| docx| 283.49 kB
Prohlášení o výběru veřejné podpory (vyhodnocení znaků veřejné podpory)
20. 03. 2024 - 09:12| docx| 308.18 kB
Čestné prohlášení o oslovení všech pobočných spolků
20. 03. 2024 - 08:33| docx| 281.16 kB
Souhlas pobočného spolku se zapojením do projektu
20. 03. 2024 - 08:33| docx| 289.32 kB
Seznam členů/registrovaných účastníků
20. 03. 2024 - 08:33| xlsx| 441.74 kB
Prohlášení o propojenosti s ostatními podniky – de minimis
04. 06. 2024 - 11:30| docx| 290.41 kB
Vzor – Rozhodnutí o poskytnutí dotace pro výzvu Šablony pro NFV
14. 05. 2024 - 08:10| docx| 230.84 kB
Vzor – Základní parametry projektu (příloha č. 1 Rozhodnutí o poskytnutí dotace pro výzvu Šablony pro NFV)
20. 03. 2024 - 09:22| docx| 285.20 kB
Uživatelská příručka – Žádost o podporu v ISKP21+ pro výzvu Šablony pro neformální vzdělávání (NFV)
22. 04. 2024 - 11:39| pdf| 7.88 MB
Výpočtová tabulka pro finanční plán NFV (pouze pro projekty nad 5mil)
04. 04. 2024 - 07:59| xlsx| 15.50 kB
Uživatelská příručka ISKP21+ Zpráva o realizaci pro zjednodušené projekty (šablony) verze 1.3
07. 02. 2024 - 09:33| pdf| 3.04 MB
Dokládání výstupů šablon – návod
02. 10. 2024 - 07:30| pdf| 276.22 kB
32 hodin inovativního vzdělávání
12. 09. 2024 - 08:41| xlsx| 269.54 kB
Potvrzení o dobrovolnické činnosti
30. 04. 2024 - 10:41| docx| 284.57 kB
Potvrzení o zaměstnání pracovníků
30. 04. 2024 - 10:41| docx| 284.50 kB
Prezenční listina – odborně zaměřená tematická a komunitní setkávání
30. 04. 2024 - 10:41| docx| 292.46 kB
Záznam spolupráce pracovníků/dobrovolníků v neformálním vzdělávání
30. 04. 2024 - 10:41| docx| 316.50 kB
Zápis o uskutečněném setkání
30. 04. 2024 - 10:41| docx| 293.33 kB
Souhrnná evidence pro NFV
17. 09. 2024 - 10:49| xlsx| 477.72 kB
Prokázání vlastnické struktury
09. 09. 2024 - 10:54| docx| 283.49 kB
Nepovinná evidence pro NFV - pomůcka
02. 10. 2024 - 10:40| zip| 90.07 kB
Metodika pro nakládání s majetkem spolufinancovaným z OP JAK verze 3, účinnost od 03. 06. 2024
03. 06. 2024 - 07:40| pdf| 911.26 kB
Metodika pro nakládání s majetkem spolufinancovaným z OP JAK verze 2, účinnost od 01. 03. 2023
28. 02. 2023 - 07:55| pdf| 598.11 kB
Methodology for the treatment of property funded by P JAC version 2, effective from 01/03/2023
12. 01. 2024 - 12:30| pdf| 733.92 kB
Metodika pro nakládání s majetkem spolufinancovaným z OP JAK verze 1, účinnost od 17. 05. 2022
17. 05. 2022 - 07:14| pdf| 851.54 kB
Žádost o schválení pronájmu – doporučený vzor
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 284.33 kB
Request for approval to lease property
12. 01. 2024 - 12:33| docx| 286.15 kB
Přehled pronájmů – doporučený vzor
17. 05. 2022 - 07:14| xlsx| 23.98 kB
Lease overview
12. 01. 2024 - 12:35| xlsx| 21.22 kB
Šablony pro neformální vzdělávání - Realizace aktivit
11. 11. 2024 - 08:23| pptx| 1.20 MB
Šablony pro neformální vzdělávání - Administrace ZoR
11. 11. 2024 - 08:22| pdf| 947.48 kB
Šablony pro neformální vzdělávání - Povinnosti příjemců dotace
11. 11. 2024 - 08:19| pdf| 947.26 kB
Šablony pro neformální vzdělávání - Realizace aktivit
26. 06. 2024 - 13:27| pdf| 645.12 kB
Šablony pro neformální vzdělávání - Seminář pro žadatele
07. 05. 2024 - 13:03| pptx| 1.24 MB
OP JAK Žádost o změnu aktivit_pro příjemce_NFV
08. 07. 2024 - 07:27| pdf| 223.88 kB
Výstupem aktivity (šablony) 5. Inovativní vzdělávání dětí a mládeže v neformálním vzdělávání je excelový soubor „32_hodin_inovativního_vzdelavani“, kam příjemce uvádí údaje o každé realizované hodině. Jednotkou výstupu je jedna hodina inovativního vzdělávání jednoho účastníka s omezenými příležitostmi.
Každý příjemce, který realizuje uvedenou aktivitu, musí zároveň vykazovat dosažené hodnoty indikátoru 512 120 Počet školních a mimoškolních aktivit v monitorovacím systému ISKP21+.
Jedna hodina může být považována za jednorázovou vzdělávací aktivitu v NFV. V tom případě bude v dosažené hodnotě indikátoru uvedeno 32. V případě, že jsou všechny vykazované hodiny součástí jedné tematicky ucelené vzdělávací aktivity v NFV, pak je dosažená hodnota indikátoru 1. Anebo se může jednat o kombinaci obou případů, tzn. několik hodin je tematicky samostatných a ostatní hodiny tvoří tematicky ucelenou vzdělávací aktivitu.
Příjemce je povinen sám určit, ke kolika tematicky uceleným vzdělávacím aktivitám se vykazované hodiny vztahují. Tento údaj uvede do výstupu aktivity (do excelového souboru) na list Seznam aktivit (buňka G44). Tím dojde k vygenerování kódu, který příjemce uvede do Kalkulačky šablon na list 512120_X (X označuje pořadové číslo zprávy o realizaci). Na listu Souhrn v Kalkulačce šablon se následně zobrazí aktuálně dosažená hodnota indikátoru 512 120, kterou příjemce uvede také do aktuálně předkládané zprávy o realizaci v ISKP21+.
S Vašimi dotazy se můžete obracet na konzultační linku pro šablony OP na tel: 234 814 777 nebo písemně na: dotazyZP@msmt.gov.cz.
Ano, jiný pobočný spolek může zrealizovat šablonu č. 5 Inovativní vzdělávání dětí a mládeže za jiný pobočný spolek. Tuto změnu stačí popsat do zprávy o realizaci, nepodává se žádost o změnu v IS KP21+. ŘO si však dovoluje upozornit na důležité ustanovení přílohy č. 2 výzvy Přehled šablon a jejich věcný výklad, kap. 2 týkající se naplňování plánované cílové hodnoty indikátoru 508 102 Počet organizací ovlivněných intervencí RgŠ. Pokud nebude aktivita č. 5 Inovativní vzdělávání dětí a mládeže realizována alespoň jednou v každém zapojeném pobočném spolku, nebude možné tento pobočný spolek započítat do indikátoru 508 102. Případné nenaplnění plánované hodnoty je sankcionováno dle části IV Rozhodnutí o poskytnutí dotace. S Vašimi dotazy se můžete obracet na konzultační linku pro šablony OP na tel: 234 814 777 nebo písemně na: dotazyZP@msmt.gov.cz.
Dokument podepsaný ručně a zaslaný datovou schránkou nelze považovat za originál dokumentu. Dle zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, ve znění pozdějších předpisů, dochází zasláním datovou schránkou k ověření odesílatele. Aby byl dokument po vyjmutí z datové schránky originálem, musí být už před vložením do datové schránky elektronicky podepsán.
Pro kontrolu na místě je třeba doložit originál osvědčení/potvrzení o absolvování podepsaný ručně nebo elektronicky oprávněným pracovníkem poskytovatele vzdělávání.
Jsou dvě možnosti, které obě vyžadují originál od poskytovatele vzdělávacího kurzu:
- Poskytovatel kurzu pošle listinný originál, tj. ručně podepsané osvědčení o absolvování kurzu, příjemci poštou.
- Poskytovatel kurzu pošle elektronický originál (elektronický dokument podepsaný zaručeným elektronickým podpisem) e-mailem nebo datovou schránkou. Příjemce může tento originál rovnou vložit do ZoR, zároveň ho má k dispozici pro kontrolu na místě v elektronické podobě.
Poznámka: Konverzí lze elektronický originál (tj. podepsaný zaručeným elektronickým podpisem) převést do listinné podoby. Nebo opačně, listinný dokument převést do elektronické podoby konverzí, která bude obsahovat doložku, že se elektronický dokument shoduje s originálem.
Pokud příjemce obdrží prostřednictvím e-mailu/datové schránky naskenovaný dokument s fyzickým podpisem (prostou kopii dokumentu), nelze z něho vytvořit originál konverzí – tj. z kopie nelze vytvořit originál.
S Vašimi dotazy se můžete obracet na konzultační linku pro šablony OP na tel: 234 814 777 nebo písemně na: dotazyZP@msmt.cz.
Dle přílohy č. 2 Výzvy Přehled šablon a jejich věcný výklad, kap. 5.1 se za neuznatelný výstup považuje, když pracovník a/nebo dobrovolník absolvuje program, který není hrazen z finančních prostředků projektu (je poskytován účastníkům zdarma, nebo je hrazen z jiných zdrojů). U neakreditovaných kurzů a seminářů je navíc jako výstup pro kontrolu na místě požadováno také potvrzení o zaplacení vzdělávání. S Vašimi dotazy se můžete obracet na konzultační linku pro šablony OP na tel: 234 814 777 nebo písemně na: dotazyZP@msmt.cz.
Povinností příjemce dotace je řídit se výzvou a jejími přílohami, Pravidly pro žadatele a příjemce ZP, právním aktem a veškerou relevantní legislativou. ŘO si dovoluje ve stručnosti shrnout pojem „rekvalifikace“. Rekvalifikace slouží k získání nové kvalifikace nebo ke zvýšení, rozšíření či prohloubení již dosažené kvalifikace. Rekvalifikace jsou realizovány na základě zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v platném znění a vyhlášky č. 519/2004 Sb., o rekvalifikaci uchazečů o zaměstnání a zájemců o zaměstnání a o rekvalifikaci zaměstnanců. V rámci rekvalifikačního kurzu je nezbytné absolvovat závěrečnou zkoušku, po níž účastník obdrží „Osvědčení o rekvalifikaci“ s celostátní platností. Pokud není z nabídky kurzu jednoznačně patrné, že se nejedná o rekvalifikační kurz, ŘO doporučuje se o této skutečnosti informovat nejpozději před úhradou zvoleného kurzu. S Vašimi dotazy se můžete obracet na konzultační linku pro šablony OP na tel: 234 814 777 nebo písemně na: dotazyZP@msmt.cz.
Dle Pravidel pro žadatele a příjemce ZP (verze 2), kap. 5.9.2 Financování ex-ante, je příjemci odeslána první zálohová platba po vydání právního aktu, zpravidla do 30 kalendářních dnů.
V případech, kdy je zálohová platba zaslána až po datu zahájení realizace projektu, jsou aktivity v projektu hrazeny z finančních prostředků příjemce dotace. Po připsání zálohové platby na bankovní účet příjemce dotace provede příjemce refundaci výdajů.
V projektech šablon vždy platí, že aktivity probíhají a výstupy vznikají v době ode dne zahájení do dne ukončení realizace projektu. To znamená, že vzdělávání se pracovník/dobrovolník účastní v době realizace projektu, hodiny inovativního vzdělávání dětí a mládeže jsou odučeny a komunitní setkání je uskutečněno také v době realizace projektu atd., a to i před vydáním právního aktu. Finanční toky nejsou ze strany Řídicího orgánu OP JAK sledovány.
S Vašimi dotazy se můžete obracet na konzultační linku pro šablony OP na tel: 234 814 777 nebo písemně na: dotazyZP@msmt.cz.
Aktivita Inovativní vzdělávání dětí a mládeže je určena pro skupinu dětí a mládeže, v níž je identifikován minimálně jeden účastník s omezenými příležitostmi. Aktivita se skládá z 32 jednotek. Jedna jednotka představuje jednu hodinu inovativního vzdělávání jednoho účastníka s omezenými příležitostmi. Společně s tímto účastníkem se aktivity zúčastní také skupina dětí a mládeže. Tyto děti a mládež nemusí být přítomní na každé vykázané hodině, nemusí tedy povinně naplnit všech 32 hodin vzdělávání.
Při vícedenních výjezdech je možné vybrané hodiny inovativního vzdělávání zaznamenat do výstupu aktivity do tabulky „32_hodin_inovativniho_vzdelavani“. Bude se jednat o hodiny, které jsou v souladu s cílem aktivity popsaným na str. 19 přílohy 2 výzvy Přehled šablon a jejich věcný výklad. Jedná se tedy o hodiny, které rozvíjí znalosti a dovednosti dětí a mládeže prostřednictvím inovativních forem vzdělávání a netradičních vzdělávacích metod a strategií. Konkrétní metody a formy vzdělávání jsou uvedeny v popisu šablony. Témata, kterým se můžete v rámci realizace této aktivity věnovat, jsou popsána v kap. 4.1.
Veškerý program uskutečněný v uvedených hodinách a s ním související výdaje jsou hrazeny z projektu a není přípustné za ně požadovat od dětí a mládeže příspěvek. Z finančních prostředků projektu je možné hradit jakékoli související výdaje, může se jednat např. o odměnu přítomnému odborníkovi, odměnu realizačnímu týmu, nákup pomůcek a drobného vybavení, úhradu vstupného atp. Bližší informace k využití finančních prostředků jsou uvedeny na str. 7 a 8 přílohy 2 výzvy a také v Pravidlech pro žadatele a příjemce ZP (verze 2) v kapitole 8.
S Vašimi dotazy se můžete obracet na konzultační linku pro šablony OP na tel: 234 814 777 nebo písemně na: dotazyZP@msmt.cz.
Dotazy obecnějšího charakteru týkající se přípravy žádosti o podporu, realizace a vykazování jednotlivých šablon směřujte prioritně na konzultační linku pro šablony OP na tel: 234 814 777 nebo písemně na: dotazyZP@msmt.cz.
Dotazy vztahující se k procesu administrace konkrétního projektu (např. výzvy k doplnění žádosti o podporu nebo následně výzev k dopracování zpráv o realizaci) je vhodné komunikovat přímo s administrátorem daného projektu.
Jak zjistíte, kdo je administrátorem vašeho projektu?
Podpisem žádosti o podporu a jejím zaregistrováním v systému ISKP21+ je projektu přiděleno registrační číslo, čímž projekt vstupuje do procesu schvalování. Projekt je během pár dní přidělen administrátorovi zjednodušených projektů s rolí manažer projektu (dále jen „administrátor ZP“). Jeho jméno se žadateli/příjemci zobrazí v ISKP21+ po otevření projektu v menu nalevo v části Identifikace projektu, položka Manažeři projektu ŘO/ZS.
Tento administrátor ZP je kontaktní osobou daného projektu pro zajišťování veškeré komunikace mezi žadatelem/příjemcem a Řídicím orgánem (dále jen „ŘO“). Z důvodu zajištění auditní stopy je komunikace oboustranně vedena v systému ISKP21+ prostřednictvím interních depeší. Při odesílání depeše se ujistěte, že ji odesíláte z vašeho projektu, jen tak se v depeši zobrazí registrační číslo projektu, depeše bude vázaná na projekt a kdykoli dohledatelná.
Kromě depeší odesílaných administrátorem ZP jsou ze strany ŘO zasílány také různé informační, automatické a systémové depeše. Ty jsou odesílány automaticky při změnách stavů projektu nebo hromadně a obsahují podpis osob reprezentujících operační program a MŠMT, tj. vrchní ředitel sekce mezinárodních vztahů, EU a ESIF a ředitelé odborů, obecný podpis ŘO nebo neobsahují žádný podpis.
ŘO doporučuje žadatelům a příjemcům své depeše s dotazy, reakcemi na výzvy nebo dalšími vyjádřeními k podané žádosti o podporu či realizaci projektu adresovat vždy na administrátora ZP daného projektu, pokud není uvedeno jinak. Ostatní osoby nejsou v dostatečné míře detailu seznámeny s projektem a doba vyřízení depeše se tak může prodloužit z důvodu jejího předávání příslušnému administrátorovi ZP. V ojedinělých případech se může stát, že k jejímu vyřízení nedojde vůbec.
Hlavní spolek dle pravidel výzvy nerealizuje aktivity, ty realizují pouze pobočné spolky. Hlavní spolek zároveň není zaměstnavatelem zaměstnance pobočného spolku, jedná se o různé právnické osoby. Poskytne-li hlavní spolek v roli příjemce dotace vzdělávání zaměstnancům pobočného spolku, je taková realizace aktivity v souladu s pravidly výzvy.
Výzva nestanovuje žádné podmínky pohybu finančních toků mezi hlavním a pobočným spolkem na realizaci aktivit projektu. ŘO OP JAK pouze kontroluje, zda byly výstupy doloženy v souladu s pravidly výzvy. Pokud ano, pak je náklad na aktivitu způsobilý.
ŘO OP JAK může ohledně finančních toků mezi hlavním spolkem a pobočnými spolky pouze doporučit některý z níže uvedených postupů za předpokladu, že bude dodržena platná legislativa, včetně míry autonomie pobočných spolků daných stanovami podle § 228 odst. 1 věty druhé zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů: „Pobočný spolek může mít práva a povinnosti a nabývat je v rozsahu určeném stanovami hlavního spolku a zapsaném ve veřejném rejstříku.“. Za dodržení platné legislativy je odpovědný příjemce dotace.
- Hlavní spolek si ponechá celou dotaci a bude nejen administrovat projekt jako celek, ale také proplácet veškeré faktury a oprávněné náklady pobočných spolků spojené s realizací aktivit. Pobočný spolek žádné náklady nehradí. Odběratel faktury je hlavní spolek.
- Hlavní spolek se domluví s pobočnými spolky na očekávané částce nákladů za jednotlivé aktivity, kterou zašle pobočným spolkům, a přiměřenou část si ponechá na administraci projektu jako celku (Zpráv o realizaci, Závěrečné zprávy o realizaci apod.). Pobočný spolek náklady na realizaci aktivit hradí sám. Pokud aktivity bude pro pobočné spolky realizovat hlavní spolek, pobočný spolek hlavnímu spolku proplatí faktury jako běžnému dodavateli.
- Faktury a náklady na realizaci aktivit ve skutečné výši uhradí pobočný spolek z vlastních prostředků a tyto následně fakturuje ve skutečné výši hlavnímu spolku, který náklady pobočnému spolku uhradí.
S Vašimi dotazy se můžete obracet na konzultační linku pro šablony OP na tel: 234 814 777 nebo písemně na: dotazyZP@msmt.cz.
Dotaz měsíce k šablonám pro neformální vzdělávání – prosinec 2024
Od dubna 2024 Odbor administrace zjednodušených projektů ve spolupráci s konzultační linkou pro šablony OP vybírá jeden z nejčastějších dotazů žadatelů a příjemců zjednodušených projektů výzvy Šablony pro neformální vzdělávání za uplynulý měsíc a zveřejňuje odpověď na webových stránkách OP JAK. Otázka za prosinec 2024 pro výzvu Šablony pro neformální vzdělávání Využili jsme všechny hodiny inovativního […]
Číst víceŠablony pro NFV – zveřejnění záznamů z distančních seminářů
Řídicí orgán OP JAK zveřejňuje záznamy z distančních seminářů pro příjemce finanční podpory z výzvy č. 02_24_031 Šablony pro neformální vzdělávání ze dne 19. září, 1. října a 15. října 2024
Číst víceDotaz měsíce k šablonám pro neformální vzdělávání – říjen 2024
Od dubna 2024 Odbor administrace zjednodušených projektů ve spolupráci s konzultační linkou pro šablony OP vybírá jeden z nejčastějších dotazů žadatelů a příjemců zjednodušených projektů výzvy Šablony pro neformální vzdělávání za uplynulý měsíc a zveřejňuje odpověď na webových stránkách OP JAK. Otázka za říjen 2024 pro výzvu Šablony pro neformální vzdělávání Jsme spolek s pobočnými spolky. Jeden […]
Číst víceŠablony pro neformální vzdělávání – pomůcka k vykazování podpořených osob
Řídicí orgán OP JAK zveřejnil ve výzvě č. 02_24_031 Šablony pro neformální vzdělávání praktickou pomůcku k evidenci a vykazování podpořených osob – pracovníků a dobrovolníků. Nepovinná evidence pro NFV je praktickou pomůckou pro sledování dosažených výstupů šablon vzdělávání a spolupráce pracovníků/dobrovolníků a jejich vykazování ve zprávách o realizaci. Dokument doplňuje povinnou přílohu ZoR Souhrnná evidence pro […]
Číst víceDotaz měsíce k šablonám pro neformální vzdělávání – září 2024
Od dubna 2024 Odbor administrace zjednodušených projektů ve spolupráci s konzultační linkou pro šablony OP vybírá jeden z nejčastějších dotazů žadatelů a příjemců zjednodušených projektů výzvy Šablony pro neformální vzdělávání za uplynulý měsíc a zveřejňuje odpověď na webových stránkách OP JAK. Otázka č. 1 za září 2024 pro výzvu Šablony pro neformální vzdělávání Je možné do […]
Číst víceDotaz měsíce k šablonám pro neformální vzdělávání – srpen 2024
Od dubna 2024 Odbor administrace zjednodušených projektů ve spolupráci s konzultační linkou pro šablony OP vybírá jeden z nejčastějších dotazů žadatelů a příjemců zjednodušených projektů výzvy Šablony pro neformální vzdělávání za uplynulý měsíc a zveřejňuje odpověď na webových stránkách OP JAK. Otázka za srpen 2024 pro výzvu šablony pro neformální vzdělávání V rámci šablon nelze absolvovat […]
Číst víceDotaz měsíce k šablonám pro neformální vzdělávání – červenec 2024
Od dubna 2024 Odbor administrace zjednodušených projektů ve spolupráci s konzultační linkou pro šablony OP vybírá jeden z nejčastějších dotazů žadatelů a příjemců zjednodušených projektů výzvy Šablony pro neformální vzdělávání za uplynulý měsíc a zveřejňuje odpověď na webových stránkách OP JAK. Otázka za červenec 2024 pro výzvu šablony pro neformální vzdělávání Podali jsme žádost o podporu […]
Číst víceŠablony NFV – změny v projektech
Řídicí orgán OP JAK si dovoluje upozornit na některé skutečnosti při podávání žádostí o změnu v šablonách výzvy č. 02_24_031 Šablony pro neformální vzdělávání. Při podávání žádostí o změnu projektu se žadatelé a příjemci dotace řídí Pravidly pro žadatele a příjemce, verze 2, kapitolou 7.4. Před vydáním právního aktu jsou přípustné změny pouze v identifikačních a kontaktních údajích […]
Číst víceŠablony NFV – zveřejnění záznamu z distančního semináře k realizaci šablon
Řídicí orgán OP JAK zveřejňuje záznam z distančního semináře pro příjemce finanční podpory z výzvy č. 02_24_031 Šablony pro neformální vzdělávání ze dne 11. června 2024. Seminář byl věnován principům zjednodušeného vykazování, realizaci jednotlivých aktivit, naplňování indikátorů, vykazování specifických datových položek a změnám aktivit. Záznam ze semináře je dostupný ke shlédnutí ZDE. Prezentace ze semináře je dostupná […]
Číst víceDotaz měsíce k šablonám pro neformální vzdělávání – červen 2024
Od dubna 2024 Odbor administrace zjednodušených projektů ve spolupráci s konzultační linkou pro šablony OP vybírá jeden z nejčastějších dotazů žadatelů a příjemců zjednodušených projektů výzvy Šablony pro neformální vzdělávání za uplynulý měsíc a zveřejňuje odpověď na webových stránkách OP JAK. Otázka za červen 2024 pro výzvu šablony pro neformální vzdělávání Je možné šablonu Inovativní vzdělávání […]
Číst víceZveřejnění aktualizovaného vzoru Prohlášení o propojenosti s ostatními podniky – de minimis
Řídicí orgán OP JAK zveřejňuje aktualizovaný vzor Prohlášení o propojenosti s ostatními podniky – de minimis. Formulář byl upraven v souladu s novým nařízením Komise (EU) č. 2023/2831 o podpoře de minimis, které je od 1. června 2024 (po spuštění upraveného Centrálního registru podpor malého rozsahu) možné aplikovat při poskytování podpor de minimis. Dle nového nařízení je […]
Číst víceDotaz měsíce k šablonám pro neformální vzdělávání – květen 2024
Od dubna 2024 Odbor administrace zjednodušených projektů ve spolupráci s konzultační linkou pro šablony OP vybírá jeden z nejčastějších dotazů žadatelů a příjemců zjednodušených projektů výzvy Šablony pro neformální vzdělávání za uplynulý měsíc a zveřejňuje odpověď na webových stránkách OP JAK. Otázka za květen 2024 pro výzvu Šablony pro neformální vzdělávání Chtěli bychom se zeptat, na […]
Číst víceŠablony pro neformální vzdělávání – záznam ze semináře pro žadatele
Řídicí orgán OP JAK dodatečně zveřejňuje záznam z distančního semináře pro žadatele výzvy č. 02_24_031 Šablony pro neformální vzdělávání, který se uskutečnil 16. dubna 2024. Seminář byl zaměřen na základní informace k výzvě, aktivity, přijatelnost žadatele a náležitosti žádostí o podporu. Ukončení příjmu žádostí o podporu je stanoveno na 30. 8. 2024 do 14 hodin, nebo při […]
Číst víceVzory příloh ZoR pro projekty výzvy č. 02_24_031 Šablony pro neformální vzdělávání
Řídicí orgán OP JAK informuje příjemce o zveřejnění vzorů příloh zpráv o realizaci projektů. Vzory naleznete na záložce Dokumenty v sekci Vzory příloh ZoR/ŽoP ZDE.
Číst víceDotaz měsíce k šablonám pro neformální vzdělávání – duben 2024
Od dubna 2024 Odbor administrace zjednodušených projektů ve spolupráci s konzultační linkou pro šablony OP vybírá jeden z nejčastějších dotazů žadatelů a příjemců zjednodušených projektů výzvy Šablony pro neformální vzdělávání za uplynulý měsíc a zveřejňuje odpověď na webových stránkách OP JAK. Otázka za duben 2024 pro výzvu Šablony pro neformální vzdělávání Může hlavní spolek jakožto příjemce […]
Číst víceŠablony pro neformální vzdělávání – semináře pro žadatele a příjemce
ŘO OP JAK v souvislosti s vyhlášenou výzvou č. 02_24_031 Šablony pro neformální vzdělávání připravil sérii seminářů pro žadatele a poté příjemce finanční podpory v této výzvě. Na úvodním semináři dne 2. 4. 2024 budou zájemcům představeny základní parametry výzvy a aktivity. Následně o dva dny později proběhnou dva semináře pro žadatele. Dopolední seminář je určen pro žadatele […]
Číst víceOP JAK podpoří neformální vzdělávání dětí a mládeže
Praha, 18. března 2024 – Neformální vzdělávání představuje nedílnou součást celkového vzdělávacího systému v České republice. Nejen že doplňuje vzdělávání formální – školní, ale plní specifické role. Základním principem není vytvářet zisk, ale vykonávání veřejně prospěšné činnosti při práci s dětmi a mládeží. Operační program Jan Amos Komenský (OP JAK) podpoří prostřednictvím osvědčeného formátu „šablon“ […]
Číst víceVýzva č. 02_24_031 Šablony pro neformální vzdělávání
Řídicí orgán OP JAK vyhlašuje dne 21. března 2024 výzvu č. 02_24_031 Šablony pro neformální vzdělávání, jejímž cílem je podpořit rozvoj vzdělávacích aktivit v neformálním vzdělávání, díky čemuž může docházet k další podpoře rovného přístupu ke kvalitnímu a inkluzivnímu neformálnímu vzdělávání pro všechny děti a mládež a k propojování formálního a neformálního vzdělávání. Zpřístupnění v […]
Číst více13:00 - 15:30
Šablony pro neformální vzdělávání Seminář pro příjemce dotace – podání první zprávy o realizaci
Místo konání: Teams - odkaz bude zaslán registrovaným zájemcům před konáním semináře.
13:00 - 15:30
PRO-ROMA a Šablony NFV Seminář pro příjemce dotace – povinnosti příjemců dotace
Místo konání: Teams - odkaz bude zaslán registrovaným zájemcům před konáním semináře.