Výzva č. 02_22_001 Teaming-CZ I
01. února 2023 - 30. září 2023
Žádost o podporu již není možné podat
Celková alokace
2 000 mil. Kč
Počet předložených žádostí
4
Předložené žádosti
2 316 mil. Kč
Počet podpořených žádostí
1
Podpořené žádosti
491 mil. Kč
Zbývající alokace
1 509 mil. Kč
Aktualizováno 1. 12. 2025
Datum ukončení příjmu žádosti o podporu: 30. 09. 2023.
Předmětem výzvy je komplementární podpora projektů úspěšných ve výzvě Teaming for Excellence (HE), tj. projektů, které úspěšně prošly oběma koly hodnocení výzvy Teaming for Excellence (HE) a byly vybrány k financování. Výzva Teaming-CZ I podpoří komplementární financování především investičních výdajů nutných k modernizaci excelentního výzkumného centra v souladu s plánovanými cíli komplementárního projektu výzvy Teaming for Excellence (HE).
Cíle výzvy
- Modernizovat infrastrukturní zázemí (stavební, přístrojové, hardwarové a další) excelentního výzkumného centra v souladu s cíli komplementárního projektu výzvy Teaming for Excellence (HE).
- Zajistit komplementární financování projektu výzvy Teaming for Excellence (HE).
Oprávnění žadatelé
Subjekty splňující definici organizace pro výzkum a šíření znalostí dle Rámce pro státní podporu výzkumu, vývoje a inovací (2014/C 198/01):
- veřejné vysoké školy;
- veřejné výzkumné instituce;
- soukromoprávní subjekty vykonávající veřejně prospěšnou činnost (z. ú., o.p.s., spolek).
První kolo: Subjekty, které podaly žádost do výzvy Teaming for Excellence (HE) jako koordinátor projektu a jejichž žádost úspěšně prošla prvním kolem hodnocení.
Druhé kolo: Subjetky, které podaly žádost do výzvy Teaming for Excellence (HE) jako koordinátor projektu a jejichž žádost úspěšně prošla druhým kolem výzvy Teaming for Excellence (HE), tj. byla vybrána k financování. A zároveň jsou držiteli dopisu o závazku (letter of commitment) vydaném MŠMT (ŘO OP JAK) v 1. kole hodnocení výzvy Teaming-CZ I.
Partnerství
Žadatelé mohou předložit projekt samostatně nebo ve spolupráci s partnerem/partnery.
Povinné aktivity:
Aktivita 1. Řízení projektu
Aktivita 2. Pořizování, upgrade či vývoj vybavení excelentního výzkumného centra
Volitelné aktivity:
Aktivita 3. Stavební úpravy excelentního výzkumného centra
Podání žádosti o podporu
v aplikaci IS KP21+ na adrese https://iskp21.mssf.cz/
První kolo: 18. 5. 2022 – 17. 6. 2022 do 12 h
Druhé kolo: 1. 2. 2023 – 30. 9. 2023 do 12 h (nebo do vyčerpání alokace)
Délka projektu 24 – 80 měsíců
Informační e-mail k výzvě TeamingOPJAK@msmt.cz
Text výzvy Teaming-CZ I - verze 2
22. 02. 2023 - 08:09| pdf| 552.61 kB
Příloha č. 1 Hodnoticí kritéria
18. 05. 2022 - 09:20| xlsx| 44.91 kB
Příloha č. 1 Hodnoticí kritéria
18. 05. 2022 - 09:20| pdf| 202.33 kB
Popis a zdůvodnění změn výzvy
26. 11. 2025 - 11:08| pdf| 235.46 kB
Pravidla pro žadatele a příjemce – specifická část pro výzvu Teaming-CZ I verze 2 - účinná od 1.2.2024
25. 01. 2024 - 12:46| pdf| 2.41 MB
Metodický výklad Zahájení udržitelnosti, pro vybrané SPpŽP
23. 12. 2024 - 08:12| pdf| 177.99 kB
Metodický dopis č. 1 k Pravidlům pro žadatele a příjemce – specifická část pro výzvu Teaming-CZ I verze 2 – účinný od 9. 8. 2024
08. 08. 2024 - 13:07| pdf| 298.45 kB
Pravidla pro žadatele a příjemce – specifická část pro výzvu Teaming-CZ I verze 1
18. 05. 2022 - 08:20| pdf| 1.19 MB
Pravidla pro žadatele a příjemce – obecná část verze 3, účinnost od 21. 06. 2024
21. 06. 2024 - 07:33| pdf| 6.63 MB
Metodický dopis č. 1 (publicita a stavební práce) k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 3, účinnost od 19. 07. 2024
18. 07. 2024 - 12:50| pdf| 746.26 kB
Metodický dopis č. 2 (smlouva o výkonu funkce) k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 3, účinnost od 20. 10. 2025
15. 10. 2025 - 12:11| pdf| 352.17 kB
Pravidla pro žadatele a příjemce – obecná část verze 2, účinnost od 06. 02. 2023
06. 02. 2023 - 09:36| pdf| 4.80 MB
Pravidla pro žadatele a příjemce – obecná část verze 2 ENG, účinnost od 06. 02. 2023
05. 09. 2023 - 09:08| pdf| 5.77 MB
Metodický dopis č. 1 (publicita) k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 2, účinnost od 01. 08. 2023
12. 07. 2023 - 14:22| pdf| 335.66 kB
Metodický dopis č. 2 (zákoník práce) k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 2, účinnost od 01. 01. 2024
12. 12. 2023 - 11:13| pdf| 456.92 kB
Pravidla pro žadatele a příjemce – obecná část verze 1, účinnost od 17. 05. 2022
17. 05. 2022 - 07:14| pdf| 3.84 MB
Pravidla pro žadatele a příjemce – obecná část verze 1 ENG, účinnost od 17. 05. 2022
07. 10. 2022 - 07:17| pdf| 4.38 MB
Metodický dopis č. 1 (stavební práce) k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 1, účinnost od 11. 11. 2022
10. 11. 2022 - 08:48| pdf| 513.48 kB
Metodický výklad Způsobilost odpisů dlouhodobého nehmotného majetku v OP JAK, pro všechny verze PpŽP – obecná část
11. 10. 2023 - 07:06| pdf| 165.32 kB
Metodický výklad Dokladování uspořádaných akcí, pro PpŽP – obecná část, verze 1 a 2
27. 11. 2023 - 08:20| pdf| 193.45 kB
Metodický výklad Základní povinnosti příjemce v oblasti publicity u projektů podporovaných z EFRR, u nichž celkové výdaje přesahují 500 000 EUR, nebo projektů z ESF+, u nichž celkové výdaje přesahují 100 000 EUR, s nebo bez hmotné investice, pro PpŽP – obecná část, verze 3
12. 09. 2024 - 08:59| pdf| 209.50 kB
Příloha č. 1: Vzor – Jednotný formulář pro vyřizování žádosti o přezkum
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 280.74 kB
Příloha č. 2: Vzor – Formulář pro připomínky k podkladům ŘO v realizaci
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 280.67 kB
Příloha č. 3: Námitka podjatosti kontrolujícího
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 281.73 kB
Příloha č. 4: Námitka proti kontrolnímu zjištění
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 281.69 kB
Příloha č. 5: Námitka proti Opatření o nevyplacení části dotace
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 281.36 kB
Příloha č. 6: Test kritérií podniku v obtížích
21. 07. 2023 - 06:53| xlsx| 1.55 MB
Příloha č. 6 - Test of the undertaking in difficulty
12. 01. 2024 - 12:37| xlsx| 44.21 kB
Doporučený vzor Technického listu změny stavby
03. 11. 2023 - 08:51| docx| 272.81 kB
Seznam obvyklých cen vybavení, ubytování a stravování účinný od 20. 3. 2025
05. 03. 2025 - 09:56| pdf| 466.03 kB
Seznam obvyklých cen vybavení, ubytování a stravování účinný od 28. 2. 2024 do 19. 3. 2025
14. 02. 2024 - 09:06| pdf| 455.41 kB
Seznam obvyklých cen vybavení, ubytování a stravování účinný od 11.10.2023 do 27.02.2024
10. 10. 2023 - 09:57| pdf| 449.91 kB
Seznam obvyklých cen vybavení, ubytování a stravování účinný od 13.02.2023 do 10.10.2023
01. 02. 2023 - 09:08| pdf| 457.80 kB
Seznam obvyklých cen vybavení, ubytování a stravování účinný od 17.05.2022 do 12.02.2023
17. 05. 2022 - 07:14| pdf| 444.06 kB
Prohlášení o přijatelnosti_ŽADATEL_EFRR
18. 05. 2022 - 08:57| docx| 288.04 kB
Prohlášení o souladu projektu s pravidly veřejné podpory - žadatel
18. 05. 2022 - 08:32| docx| 290.93 kB
Komentář k rozpočtu
18. 05. 2022 - 06:39| xlsx| 22.99 kB
Studie proveditelnosti
18. 05. 2022 - 09:21| docx| 576.28 kB
Ganttův diagram
20. 09. 2022 - 06:50| xlsx| 148.46 kB
Čestné prohlášení úvodní a závěrečné_PARTNER
18. 05. 2022 - 06:39| docx| 284.41 kB
Declaration of the partner – introductory
18. 05. 2022 - 06:39| docx| 250.69 kB
Prohlášení o přijatelnosti_PARTNER
18. 05. 2022 - 06:39| docx| 287.50 kB
Declaration of eligibility of partner_EFRR
18. 05. 2022 - 06:39| docx| 252.77 kB
Principy partnerství a prohlášení o partnerství
18. 05. 2022 - 06:39| docx| 282.82 kB
Partnership principles and declaration of partnership
18. 05. 2022 - 06:39| docx| 249.63 kB
Prohlášení o souladu projektu s pravidly veřejné podpory - partner
18. 05. 2022 - 08:55| docx| 290.89 kB
Declaration of compliance with SA rules_Teaming-CZ I
18. 05. 2022 - 08:56| docx| 256.89 kB
Prokázání vlastnické struktury_PARTNER
18. 05. 2022 - 06:39| docx| 284.29 kB
Disclosure of the ownership structure of the partner
18. 05. 2022 - 06:39| docx| 251.98 kB
Přehled nemovitostí dotčených projektem_vzor
18. 05. 2022 - 06:39| xlsx| 21.65 kB
Soupis předlozených dokladů ostatní povolení nezbytná pro realizaci projektu_vzor
18. 05. 2022 - 06:39| xlsx| 20.10 kB
Smlouva o partnerství
04. 11. 2022 - 11:30| docx| 305.22 kB
Vzor – Rozhodnutí o poskytnutí dotace z OP JAK pro výzvu Teaming-CZ I
18. 01. 2024 - 12:29| docx| 239.93 kB
Vzor – Základní parametry projektu pro výzvu Teaming-CZ I
24. 01. 2024 - 12:59| docx| 289.54 kB
Prohlášení o propojenosti s ostatními podniky pro účely ověření podniku v obtížích
24. 03. 2023 - 09:35| docx| 289.51 kB
Prohlášení o velikosti podniku
24. 03. 2023 - 09:35| xlsx| 42.66 kB
Přístrojový deník
24. 01. 2024 - 10:06| xlsx| 257.59 kB
Soupiska k vykazování indikátorů
24. 01. 2024 - 10:06| xlsx| 49.27 kB
Pravidla pro zadávání a kontrolu veřejných zakázek, verze 6, účinná od 1. 8. 2025
30. 07. 2025 - 06:54| pdf| 1.39 MB
Pravidla pro zadávání a kontrolu veřejných zakázek, verze 5, účinná od 1. 5. 2025
29. 04. 2025 - 09:01| pdf| 1.36 MB
Pravidla pro zadávání a kontrolu veřejných zakázek, verze 4, účinná od 3. 4. 2025
02. 04. 2025 - 09:49| pdf| 1.36 MB
Pravidla pro zadávání a kontrolu veřejných zakázek, verze 3, účinná od 1. 12. 2023
29. 11. 2023 - 09:01| pdf| 1.02 MB
Pravidla pro zadávání a kontrolu veřejných zakázek, verze 2, účinná od 1. 12. 2022
30. 11. 2022 - 08:42| pdf| 1.30 MB
Pravidla pro zadávání a kontrolu veřejných zakázek, verze 1, účinná od 17. 5. 2022
17. 05. 2022 - 07:14| pdf| 815.49 kB
Metodický výklad k Pravidlům pro zadávání a kontrolu veřejných zakázek - Informační povinnost o poddodavatelích
30. 07. 2025 - 06:54| pdf| 186.79 kB
Metodický výklad k Pravidlům pro zadávání a kontrolu veřejných zakázek – Informační povinnost o poddodavatelích - Neplatná verze
05. 05. 2025 - 05:57| pdf| 168.08 kB
Přílohy č. 1: Závazná struktura informací o zakázce
02. 04. 2025 - 09:49| docx| 282.15 kB
Příloha č. 1: Závazná struktura informací o zakázce - Neplatná verze
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 280.02 kB
Příloha č. 2: Vyhodnocení odpovědného zadávání a inovací
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 281.38 kB
Příloha č. 3: Odůvodnění záměru zadat VZ v JŘBU
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 282.00 kB
Příloha č. 4: Čestné prohlášení dodavatele o neexistenci střetu zájmů
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 284.60 kB
Vzor strukturované depeše k ex-ante a interim kontrole veřejné zakázky
23. 07. 2024 - 05:00| xlsx| 20.74 kB
Vybrané aspekty zadávaní veřejných zakázek
11. 10. 2022 - 13:54| pdf| 1.17 MB
Upozornění Řídicího orgánu OP JAK pro příjemce ke smluvním pokutám
23. 02. 2023 - 11:04| docx| 16.04 kB
Nová zásada při zadávání veřejných zakázek
23. 02. 2023 - 11:04| docx| 19.91 kB
Společné stanovisko Ministerstva pro místní rozvoj a Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže k problematice nárůstu cen stavebních materiálů
23. 02. 2023 - 11:04| docx| 15.85 kB
Dopad mezinárodních sankcí proti Rusku a Bělorusku do oblasti veřejných zakázek
23. 02. 2023 - 11:04| docx| 15.36 kB
Upozornění ŘO OP JAK pro příjemce k novele zákona č. 134/2016 Sb.
23. 02. 2023 - 11:04| docx| 17.11 kB
Užitečné odkazy
23. 02. 2023 - 11:04| docx| 16.30 kB
Metodika pro nakládání s majetkem spolufinancovaným z OP JAK verze 3, účinnost od 03. 06. 2024
03. 06. 2024 - 07:40| pdf| 911.26 kB
Metodika pro nakládání s majetkem spolufinancovaným z OP JAK verze 2, účinnost od 01. 03. 2023
28. 02. 2023 - 07:55| pdf| 598.11 kB
Methodology for the treatment of property funded by P JAC version 2, effective from 01/03/2023
12. 01. 2024 - 12:30| pdf| 733.92 kB
Metodika pro nakládání s majetkem spolufinancovaným z OP JAK verze 1, účinnost od 17. 05. 2022
17. 05. 2022 - 07:14| pdf| 851.54 kB
Žádost o schválení pronájmu – doporučený vzor
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 284.33 kB
Request for approval to lease property
12. 01. 2024 - 12:33| docx| 286.15 kB
Přehled pronájmů – doporučený vzor
17. 05. 2022 - 07:14| xlsx| 23.98 kB
Lease overview
12. 01. 2024 - 12:35| xlsx| 21.22 kB
Metodika vykazování hospodářských činností z hlediska veřejné podpory v rámci OP JAK, verze 1, účinnost od 17. 05. 2022
17. 05. 2022 - 07:14| pdf| 640.23 kB
Přehled hospodářského využití podpořených kapacit
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 292.79 kB
Teaming CZ I seminář pro žadatele
01. 06. 2022 - 10:45| pptx| 2.79 MB
24. 11. 2023 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 9. 11. 2023
Pokud příjemce pro účely projektu uzavřel partnerství či spolupráci (dále jen „partnerství“) s jiným subjektem/jinými subjekty za účelem realizace aktivit přispívajících k řízení změn v oblasti životního prostředí, společnosti a hospodářství, na které se zaměřuje Zelená dohoda pro Evropu, zvolí v SDP položku „Zelené partnerství“ a následně uvede do popisu SDP předmět/účel partnerství včetně činnosti nebo činností, které budou v rámci partnerství vykonávány ve vazbě na klíčové aktivity projektu, a uvede subjekt/subjekty, s nimiž bylo partnerství uzavřeno. V případě vzniku „Zeleného partnerství“ v průběhu realizace doplní příjemce SDP dodatečně v následující ZoR.
Výchozí materiály k dané problematice jsou vyhotoveny v anglickém jazyce, jejich překlady do českého jazyka, jehož součástí jsou i názvy misí, jsou formulovány v různých veřejně dostupných zdrojích odlišně. Jejich význam, věcnost i obsah jsou však shodné, odlišnost je dána pouze uplatněním různých synonym při překladu. ŘO zvolil terminologii oficiální české verze Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2021/695, ze dne 28. dubna 2021, kterým se zavádí rámcový program pro výzkum a inovace Horizont Evropa a stanoví pravidla pro účast a šíření výsledků ZDE. Terminologie byla aktualizována v monitorovacím systému a postupně bude promítnuta do veškeré související dokumentace ŘO.
Bližší vymezení položky a zdůvodnění výše jednotkové ceny / počtu jednotek uvádí žadatel v příloze Komentář k rozpočtu. U zdůvodnění výše jednotkové ceny postupuje žadatel v souladu s pokyny v kap. 5.9.1. PpŽP – obecná část:
V případě stanovení cen majetku / služeb – zejména u specifického majetku / služeb, který není uveden v Seznamu obvyklých cen vybavení, ubytování a stravování a jehož/jejichž cenu nelze jednoduše ověřit např. pouhým vyhledáním na internetu, a dále také při překročení obvyklé ceny stanovené ze strany ŘO v Seznamu obvyklých cen vybavení, ubytování a stravování – uvádí žadatel v příloze Komentář k rozpočtu řádné zdůvodnění vlastního návrhu ceny včetně odkazu na průzkum trhu, tj. na podklad (např. nabídku dodavatele či screenshot obrazovky), na základě kterého byl návrh ceny proveden. Je-li to možné, zahrnuje průzkum trhu alespoň 3 dodavatele (příp. jiné zdroje informací). V případě, že průzkum trhu alespoň 3 dodavatele nezahrnuje, žadatel toto zdůvodní (např. tím, že více dodavatelů neexistuje, že vzhledem k technické specifičnosti zařízení existuje pouze omezený okruh dodavatelů, že v rámci průzkumu trhu nabídky od více dodavatelů neobdržel).
V případě aktivity č. 3 Stavební úpravy excelentního výzkumného centra uvádí pro účely hodnocení v 1. kole výzvy OP JAK žadatel popis plánovaných stavebních úprav (min. v rozsahu vyžadovaném Studií proveditelnosti) včetně relevantního doložení požadované výše nákladů (stanovené např. na základě průzkumu trhu, nabídky/nabídek dodavatele/ů, příp. na základě nacenění či kalkulace stavebních nákladů provedené standardně užívanou metodou opřenou o relevantní statistické ukazatele).
Tvorba rezervy na zvýšení cen v žádosti o podporu ani navýšení celkových způsobilých výdajů projektu v průběhu řešení projektu není možné. Výše jednotlivých položek rozpočtu žádosti o podporu musí odpovídat výši položek na Seznamu obvyklých cen, případně doloženým nabídkám či průzkumu trhu, viz 5.9.1. PpŽP – obecná část. Změny související s implementací projektu (tj. změny v rozpočtu, změny realizace aktivit) budou řešeny standardním způsobem v souladu s PpŽP – obecná část v průběhu řešení projektu.
Přílohy, které se dle PpŽP – specifická část dokládají ve formě „Originál“ a obsahují kolonku pro podpis (nejčastěji se jedná o čestná prohlášení), je nutné opatřit elektronickým podpisem statutárního zástupce/oprávněné osoby přímo v dokumentu, případně je akceptováno podepsání statutárním zástupcem/oprávněnou osobou přes pečetítko.
Přílohy, které se dle PpŽP – specifická část dokládají ve formě „Originál nebo úředně ověřená kopie“ mohou být kromě dvou výše popsaných způsobů doloženy i jako fyzicky (ručně) podepsaný dokument, který obsahuje doložku o legalizaci a následně prošel autorizovanou konverzí převodu originálu z listinné podoby do elektronické podoby (obsahuje doložku o vidimaci). Nejčastěji jde o plnou moc.
Přílohy, které se dle PpŽP – specifická část dokládají ve formě „Originál / prostá kopie“ je možné doložit buď ve formě originálu, nebo prosté kopie (tedy pouhý sken nebo digitální dokument, bez nutnosti vkládání elektronického podpisu).
Přílohy, které se dle PpŽP – specifická část dokládají ve formě „Prostá kopie“, nemusí být opatřeny elektronickým podpisem. Pokud se jedná o přílohu, jejíž vzor obsahuje kolonku na podpis, musí obsahovat podpis, přičemž je možné doložit sken dokumentu fyzicky podepsaného statutárním zástupcem/oprávněnou osobou. Pokud se jedná o přílohu, pro kterou není stanoven vzor, nebo její vzor neobsahuje kolonku na podpis, postačí doložit prostý sken dokumentu nebo digitální dokument bez podpisu.
Zapojení partnera (zahraničního i z ČR) není podmínkou. Partnerství je nicméně výzvou umožněno. Podmínky pro zapojení partnera jsou blíže specifikovány v kap. 5.2 výzvy a kap. 5.4 PpŽP – obecná a specifická část.
Jednorázová částka (tj. jednotková cena jednorázové částky) je stanovena ve výši 100,- Kč a připadá na každých 1 000,- Kč způsobilých přímých výdajů zahrnutých do kategorií rozpočtu:
- Přímé výdaje (tvoří základ pro výpočet paušálních nákladů)
- Přímé výdaje (netvoří základ pro výpočet paušálních nákladů).
Počet jednorázových částek se vypočítá podle vzorce uvedeného v PpŽP – specifická část, kap. 5.9.1, str. 13 (tedy součet obou výše uvedených kategorií dělený 1 000). Žadatel pak do rozpočtu projektu v ISKP21+ ručně zadává počet jednorázových částek rovnající se této vypočtené částce, nebo nižší.
Částka na paušální náklady ve výši 25 % ze sumy nákladů alokovaných v kategoriích 1.1.1.1 a 1.1.2 se vypočítává v žádosti o podporu v ISKP21+ (v rozpočtu projektu) automaticky. Konkrétně, paušální sazba ve výši 25 % se aplikuje na sumu výdajů v položkách:
- 1.1.1.1 Přímé výdaje (tvoří základ pro výpočet paušálních nákladů) – část pořizovací ceny ve výši odpovídající odpisům,
- 1.1.2 Jednorázová částka – Osobní náklady.
Kategorie rozpočtu 1.1.1.2 Přímé výdaje (netvoří základ pro výpočet paušálních nákladů) – netvoří základ pro výpočet paušálních nákladů 25 %.
Ano, SDP vyplňuje žadatel až ve 2. kole. Indikátory vyplňuje žadatel v IS KP 21+ také v 2. kole (v 1. kole uvádí žadatel indikátory pouze ve Studii proveditelnosti). Záložky SDP a indikátory budou žadatelům v IS KP21+ zpřístupněny až v 2. kole hodnocení.
Pokud jde o začátek projektu, výzva přesné datum zahájení projektu nestanovuje. Projekt v rámci výzvy Teaming-CZ I (OP JAK) můžete začít fyzicky realizovat před začátkem fyzické realizace projektu HE. Nicméně v případě, že by k realizaci projektu HE nedošlo, vystavujete se riziku, že nebude splněn účel dotace a veškeré výdaje budou nezpůsobilé. Před zahájením fyzické realizace projektu je také omezena způsobilost výdajů (viz PpŽP – specifická část, kap. 8.1.4).
Stanovení kurzu k USD není pro účely výzvy relevantní. Kurz k EUR uvedený ve výzvě slouží ke kontrole dodržení pravidla komplementárního financování vůči žádosti do HE, která počítá s eury, a následně k přepočtu CZV projektu pro účely vydání dopisu o závazku. Pokud Vaše otázka míří na přípravu rozpočtu do žádosti o podporu a máte např. nabídky v eurech nebo v dolarech, můžete k přepočtu zvolit relevantní kurz uznávané autority (např. ČNB). V tomto ohledu je možné se držet vnitřních postupů instituce.
V dotazu jsou uvedeny 4 administrativní pozice (hlavní projektový manažer, projektový manažer, finanční manažer a administrativní pracovník), jež jsou součástí „hlavního projektového týmu“. Administrativní pozice v hlavním projektovém týmu nelze rozšířit o další pozice. Personální manažer (popř. další pozice) může být členem realizačního týmu, resp. administrativního týmu projektu, dle PpŽP – obecná část se však jedná o pozici tzv. „podpůrného realizačního týmu“. Na výdaje podpůrného projektového týmu jsou určeny prostředky na paušální náklady.
Zmíněné vybavení je možné hradit z přímých výdajů projektu v případě, že se jedná o vybavení pro členy hlavního projektového týmu. Vybavení pro členy podpůrného projektového týmu příjemce hradí z prostředků na paušální náklady, blíže viz kap 8.2.3 PpŽP – specifická část. Pro úplnost uvádíme, že náklady na nákup kancelářského materiálu, USB flash disky a další nosiče dat jsou hrazeny z paušálních nákladů vždy.

Aktualizace Specifických pravidel pro žadatele a příjemce a zveřejnění vzorů příloh ZoR/ŽoP pro výzvu č. 02_22_001 Teaming-CZ I
Řídicí orgán OP JAK informuje, že byla zveřejněna verze 2 Pravidel pro žadatele a příjemce – specifická část pro výzvu Teaming-CZ I. Aktualizovaný dokument, který obsahuje také přehled provedených změn, naleznete na záložce Dokumenty v sekci Pravidla pro žadatele a příjemce. Dále byly u výzvy Teaming-CZ I zveřejněny vzory příloh zpráv o realizaci projektů / […]
Číst více
Metodický dopis č. 2 (zákoník práce) k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část
ŘO OP JAK informuje žadatele a příjemce individuálních projektů OP JAK, že byl zveřejněn Metodický dopis č. 2 k PpŽP – obecná část verze 2, kterým se v souvislosti se změnami v zákoníku práce upravuje způsobilost osobních výdajů za zaměstnance vykonávající práci na základě dohod o provedení práce a dohod o pracovní činnosti, včetně náhrad za dovolenou. […]
Číst více
Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Teaming-CZ I
ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_22_001 (Teaming-CZ I) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 9. 11. 2023. V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této výzvě obracet na Ing. […]
Číst více
Metodický dopis č. 1 (publicita) k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 2
- Aktuality
- Fázované projekty I
- IPs VaV I
- IPS Vzdělávání
- Mezisektorová spolupráce
- Mezisektorová spolupráce pro ITI
- MSCA Fellowships CZ
- Open Science I
- Podpora pregraduální přípravy budoucích učitelů a učitelek
- Rozvoj infrastrukturního zázemí doktorských studijních programů
- Smart Akcelerátor+ I
- Špičkový výzkum
- Výzkumné e-infrastruktury I
- Výzkumné infrastruktury I
Řídicí orgán OP JAK vydal s účinností od 1. 8. 2023 Metodický dopis č. 1 k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 2, který se týká povinnosti realizátorů strategických projektů a projektů s celkovými výdaji nad 10 mil. Eur uspořádat do konce realizace projektu komunikační akci s přizváním zástupců Evropské komise za podmínek uvedených v kap. […]
Číst více
Vzory Prohlášení o velikosti podniku a Prohlášení o propojenosti s ostatními podniky pro účely ověření podniku v obtížích
Řídicí orgán OP JAK informuje, že byly zveřejněny vzory Prohlášení o velikosti podniku a Prohlášení o propojenosti s ostatními podniky pro účely ověření podniku v obtížích, které slouží jako podpůrné doklady před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory pro prokázání, že žadatel či partner s finančním příspěvkem není podnikem v obtížích (viz body 3) a […]
Číst více
Informace pro žadatele o projekt Teaming for Excellence v programu Horizont Evropa
Informace je určená žadatelům, kteří plánují podat / podali návrh projektu do výzvy programu Horizont Evropa Teaming for Excellence HORIZON-WIDERA-2023-ACCESS-01-01-two-stage s uzávěrkou prvního kola dne 12. 4. 2023. Řídicí orgán OP JAK připravuje i pro letošní rok výzvu Teaming CZ II pro zajištění komplementárního financování investičních výdajů úspěšných projektů v programu Teaming for Excellence. Financování bude […]
Číst více
Aktualizace výzvy Teaming CZ I
Řídicí orgán OP JAK informuje žadatele o zveřejnění verze 2 výzvy č. 02_22_001 Teaming CZ I. Změnou výzvy je prodlouženo datum ukončení příjmu žádostí ve druhém kole do 30. 9. 2023.
Číst více
Metodický dopis č. 1 (stavební práce) k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 1
Řídicí orgán OP JAK vydal dne 10. 11. 2022 Metodický dopis č. 1 k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 1, který se týká dokládání stavebních prací před vydáním právního aktu a v průběhu realizace projektů. Metodický dopis č. 1 upřesňuje, jaké doklady ke stavebním pracím bude Řídicí orgán požadovat před 1. […]
Číst více
Seminář pro žadatele a FAQ k výzvě Teaming-CZ I
Dne 26. 5. 2022 proběhl seminář pro žadatele výzvy č. 02_22_001 Teaming-CZ I. Prezentace ze semináře a často kladené dotazy k výzvě, tzv. FAQ, můžete najít ZDE.
Číst více
HORIZONT A KOMENSKÝ: první vyhlášená výzva nového programového období
Praha, 18. května 2022 – Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy jako Řídicí orgán Operačního programu Jan Amos Komenský vyhlašuje výzvu TEAMING-CZ I. Celková alokace 2 mld. Kč je určena na podporu projektů, které úspěšně prošly oběma koly hodnocení výzvy programu Horizont Evropa Teaming for Excellence.
Číst více
Výzva č. 02_22_001 Teaming-CZ I
Řídicí orgán OP JAK dne 18. 5. 2022 vyhlašuje výzvu č. 02_22_001 Teaming-CZ I na podporu projektů úspěšných ve výzvě Teaming for Excellence programu Horizont Evropa (HORIZON-WIDERA-2022-ACCESS-01-01-two-stage, která směřuje k rozvoji excelentních výzkumných center pomocí spolupráce se zahraniční vedoucí vědeckou institucí. Ukončení příjmu žádostí v prvním kole je stanoveno na 17. 6. 2022 ve 12:00:00 hod.
Číst víceNejsou k dispozici žádné akce.