Výzva č. 02_23_018 Akční plánování v území – IDZ
22. června 2023 - 30. června 2025
Zbývá 89 dní na podání
Celková alokace
2 300 mil. Kč
Počet předložených žádostí
23
Předložené žádosti
3 775 mil. Kč
Počet podpořených žádostí
8
Podpořené žádosti
1 112 mil. Kč
Zbývající alokace
1 188 mil. Kč
Aktualizováno 31. 3. 2025
Příjem žádostí o podporu v systému IS KP21+ byl zahájen 11. 7. 2023. První uzávěrka byla 31. 7. 2023, další uzávěrky budou vždy poslední den každého následujícího měsíce až do 30. 4. 2025. Počínaje 1. 5. 2025 budou žádosti o podporu přijímány průběžně, a to až do data ukončení příjmu žádostí o podporu (30. 6. 2025).

Text výzvy APU – IDZ
22. 06. 2023 - 12:02| pdf| 602.62 kB

Příloha č. 1 Hodnoticí kritéria
20. 06. 2023 - 09:27| pdf| 398.31 kB

Příloha č. 2 Výsledky šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru platná od 1. 11. 2024
15. 10. 2024 - 07:21| pdf| 5.00 MB

Příloha č. 2 Výsledky šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru platná od 1. 11. 2024
15. 10. 2024 - 07:21| xlsx| 275.80 kB

Příloha č. 2 Výsledky šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru platná od 1. 5. 2024
12. 04. 2024 - 09:26| pdf| 1.99 MB

Příloha č. 2 Výsledky šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru platná od 1. 5. 2024
12. 04. 2024 - 09:26| xlsx| 278.54 kB

Příloha č. 2 Výsledky šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru platná od 1. 11. 2023
18. 10. 2023 - 08:12| pdf| 2.08 MB

Příloha č. 2 Výsledky šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru platná od 1. 11. 2023
18. 10. 2023 - 08:12| xlsx| 275.47 kB

Příloha č. 2 Výsledky šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru
20. 06. 2023 - 09:27| pdf| 5.41 MB

Příloha č. 2 Výsledky šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru
20. 06. 2023 - 09:27| xlsx| 276.77 kB

Pravidla pro žadatele a příjemce – specifická část pro výzvu APU – IDZ, verze 1
20. 06. 2023 - 09:27| pdf| 3.29 MB


Pravidla pro žadatele a příjemce – obecná část verze 3, účinnost od 21. 06. 2024
21. 06. 2024 - 07:33| pdf| 6.63 MB

Metodický dopis č. 1 (publicita a stavební práce) k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 3, účinnost od 19. 07. 2024
18. 07. 2024 - 12:50| pdf| 746.26 kB

Pravidla pro žadatele a příjemce – obecná část verze 2, účinnost od 06. 02. 2023
06. 02. 2023 - 09:36| pdf| 4.80 MB

Pravidla pro žadatele a příjemce – obecná část verze 2 ENG, účinnost od 06. 02. 2023
05. 09. 2023 - 09:08| pdf| 5.77 MB

Metodický dopis č. 1 (publicita) k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 2, účinnost od 01. 08. 2023
12. 07. 2023 - 14:22| pdf| 335.66 kB

Metodický dopis č. 2 (zákoník práce) k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 2, účinnost od 01. 01. 2024
12. 12. 2023 - 11:13| pdf| 456.92 kB

Pravidla pro žadatele a příjemce – obecná část verze 1, účinnost od 17. 05. 2022
17. 05. 2022 - 07:14| pdf| 3.84 MB

Pravidla pro žadatele a příjemce – obecná část verze 1 ENG, účinnost od 17. 05. 2022
07. 10. 2022 - 07:17| pdf| 4.38 MB

Metodický dopis č. 1 (stavební práce) k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 1, účinnost od 11. 11. 2022
10. 11. 2022 - 08:48| pdf| 513.48 kB

Metodický výklad Způsobilost odpisů dlouhodobého nehmotného majetku v OP JAK, pro všechny verze PpŽP – obecná část
11. 10. 2023 - 07:06| pdf| 165.32 kB

Metodický výklad Dokladování uspořádaných akcí, pro PpŽP – obecná část, verze 1 a 2
27. 11. 2023 - 08:20| pdf| 193.45 kB



Metodický výklad Základní povinnosti příjemce v oblasti publicity u projektů podporovaných z EFRR, u nichž celkové výdaje přesahují 500 000 EUR, nebo projektů z ESF+, u nichž celkové výdaje přesahují 100 000 EUR, s nebo bez hmotné investice, pro PpŽP – obecná část, verze 3
12. 09. 2024 - 08:59| pdf| 209.50 kB

Příloha č. 1: Vzor – Jednotný formulář pro vyřizování žádosti o přezkum
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 280.74 kB

Příloha č. 2: Vzor – Formulář pro připomínky k podkladům ŘO v realizaci
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 280.67 kB

Příloha č. 3: Námitka podjatosti kontrolujícího
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 281.73 kB

Příloha č. 4: Námitka proti kontrolnímu zjištění
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 281.69 kB

Příloha č. 5: Námitka proti Opatření o nevyplacení části dotace
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 281.36 kB

Příloha č. 6: Test kritérií podniku v obtížích
21. 07. 2023 - 06:53| xlsx| 1.55 MB

Příloha č. 6 - Test of the undertaking in difficulty
12. 01. 2024 - 12:37| xlsx| 44.21 kB

Seznam obvyklých cen vybavení, ubytování a stravování účinný od 20. 3. 2025
05. 03. 2025 - 09:56| pdf| 466.03 kB

Seznam obvyklých cen vybavení, ubytování a stravování účinný od 28. 2. 2024 do 19. 3. 2025
14. 02. 2024 - 09:06| pdf| 455.41 kB

Seznam obvyklých cen vybavení, ubytování a stravování účinný od 11.10.2023 do 27.02.2024
10. 10. 2023 - 09:57| pdf| 449.91 kB

Seznam obvyklých cen vybavení, ubytování a stravování účinný od 13.02.2023 do 10.10.2023
01. 02. 2023 - 09:08| pdf| 457.80 kB

Seznam obvyklých cen vybavení, ubytování a stravování účinný od 17.05.2022 do 12.02.2023
17. 05. 2022 - 07:14| pdf| 444.06 kB

Příklady podpory zavádění moderních didaktických forem a materiálů z OP VVV do výuky
28. 02. 2025 - 09:21| pdf| 536.10 kB

Vzor Sběr kontaktů na cílové skupiny
25. 11. 2024 - 10:35| xlsx| 25.46 kB

Prohlášení o přijatelnosti žadatele
20. 06. 2023 - 11:58| docx| 288.48 kB

Harmonogram klíčových aktivit
20. 06. 2023 - 11:59| xlsx| 149.77 kB

Realizační tým
20. 06. 2023 - 12:01| xlsx| 28.67 kB

Kalkulačka jednorázové částky (b1) platná od 1. 5. 2024
18. 04. 2024 - 11:33| xlsx| 46.48 kB

Kalkulačka jednorázové částky (b1)
20. 06. 2023 - 12:02| xlsx| 46.54 kB

Přehled výstupů klíčových aktivit - aktivita 2
20. 06. 2023 - 12:04| xlsx| 88.00 kB

Přehled výstupů klíčových aktivit - aktivita 3
20. 06. 2023 - 12:06| xlsx| 53.63 kB

Analýza rizik
20. 06. 2023 - 12:07| docx| 286.84 kB

Čestné prohlášení - partner (úvodní a závěrečné)
20. 06. 2023 - 12:08| docx| 282.72 kB

Prohlášení o přijatelnosti - partner
20. 06. 2023 - 12:09| docx| 288.36 kB

Smlouva o partnerství
20. 06. 2023 - 12:10| docx| 305.38 kB

Principy partnerství a prohlášení o partnerství
20. 06. 2023 - 12:11| docx| 283.45 kB

Prokázání vlastnické struktury
20. 06. 2023 - 12:13| docx| 283.31 kB

Prohlášení o souladu projektu s pravidly veřejné podpory - partner - jiný subjekt než škola
20. 06. 2023 - 12:14| docx| 309.03 kB

Prohlášení o souladu projektu s pravidly veřejné podpory - partner - škola
20. 06. 2023 - 12:15| docx| 305.38 kB

Prohlášení o souladu projektu s pravidly veřejné podpory - partner - VVŠ
20. 06. 2023 - 12:16| docx| 292.31 kB

Kalkulačka jednotkových nákladů– osobních nákladů na zaměstnance (b2)
20. 06. 2023 - 12:17| xlsx| 34.86 kB

Klíčové aktivity
20. 06. 2023 - 12:18| docx| 584.72 kB

Implementace KPSV 2021+
20. 06. 2023 - 12:20| docx| 293.01 kB

Vzor právního aktu pro APU-IDZ (aktivita 2)
11. 11. 2024 - 08:13| docx| 254.07 kB

Vzor základních parametrů projektu pro APU-IDZ (aktivita 2)
11. 11. 2024 - 08:13| docx| 289.77 kB

Vzor právního aktu pro APU-IDZ (aktivita 3)
05. 01. 2024 - 10:07| docx| 235.54 kB

Vzor základních parametrů projektu pro APU-IDZ (aktivita 3)
05. 01. 2024 - 10:07| docx| 289.25 kB

Evidence využívání majetku – aktivita 2, verze 2
25. 11. 2024 - 10:19| xlsx| 532.79 kB

Metodická podpora poskytnutá MAP - aktivita 3
20. 06. 2023 - 12:37| docx| 175.98 kB

Přehled metodické podpory poskytnuté MAP - aktivita 3
20. 06. 2023 - 12:38| xlsx| 24.86 kB

Soupisky k plnění indikátorů a dalších výstupů projektu- aktivita 2, verze 2
25. 11. 2024 - 10:19| xlsx| 223.02 kB

Soupisky k plnění indikátorů a dalších výstupů projektu - aktivita 3
20. 06. 2023 - 12:40| xlsx| 191.72 kB

Zpráva z pilotáže vzdělávacího kurzu/programu- aktivita 2
20. 06. 2023 - 12:42| docx| 284.53 kB

Evidence produktivních hodin zaměstnanců – jednotkové náklady_b2
12. 12. 2023 - 12:20| xlsx| 1.95 MB

Přehled vykonaných činností_b2
12. 12. 2023 - 12:20| docx| 289.92 kB

Pracovní výkaz OP JAK
23. 07. 2024 - 07:52| xlsx| 141.75 kB

Přehled vyčerpané dovolené OPJAK_PS
14. 01. 2025 - 09:59| xlsx| 777.21 kB

Přehled vyčerpané dovolené OPJAK_DPC_DPP
14. 01. 2025 - 09:59| xlsx| 806.96 kB

Pravidla pro zadávání a kontrolu veřejných zakázek, verze 3, účinná od 1. 12. 2023
29. 11. 2023 - 09:01| pdf| 1.02 MB

Pravidla pro zadávání a kontrolu veřejných zakázek, verze 2, účinná od 1. 12. 2022
30. 11. 2022 - 08:42| pdf| 1.30 MB

Pravidla pro zadávání a kontrolu veřejných zakázek, verze 1, účinná od 17. 5. 2022
17. 05. 2022 - 07:14| pdf| 815.49 kB

Příloha č. 1: Závazná struktura informací o zakázce
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 280.02 kB

Příloha č. 2: Vyhodnocení odpovědného zadávání a inovací
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 281.38 kB

Příloha č. 3: Odůvodnění záměru zadat VZ v JŘBU
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 282.00 kB

Příloha č. 4: Čestné prohlášení dodavatele o neexistenci střetu zájmů
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 284.60 kB

Vzor strukturované depeše k ex-ante a interim kontrole veřejné zakázky
23. 07. 2024 - 05:00| xlsx| 20.74 kB

Vybrané aspekty zadávaní veřejných zakázek
11. 10. 2022 - 13:54| pdf| 1.17 MB

Upozornění Řídicího orgánu OP JAK pro příjemce ke smluvním pokutám
23. 02. 2023 - 11:04| docx| 16.04 kB


Nová zásada při zadávání veřejných zakázek
23. 02. 2023 - 11:04| docx| 19.91 kB

Společné stanovisko Ministerstva pro místní rozvoj a Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže k problematice nárůstu cen stavebních materiálů
23. 02. 2023 - 11:04| docx| 15.85 kB

Dopad mezinárodních sankcí proti Rusku a Bělorusku do oblasti veřejných zakázek
23. 02. 2023 - 11:04| docx| 15.36 kB

Upozornění ŘO OP JAK pro příjemce k novele zákona č. 134/2016 Sb.
23. 02. 2023 - 11:04| docx| 17.11 kB

Užitečné odkazy
23. 02. 2023 - 11:04| docx| 16.30 kB

Metodika pro nakládání s majetkem spolufinancovaným z OP JAK verze 3, účinnost od 03. 06. 2024
03. 06. 2024 - 07:40| pdf| 911.26 kB

Metodika pro nakládání s majetkem spolufinancovaným z OP JAK verze 2, účinnost od 01. 03. 2023
28. 02. 2023 - 07:55| pdf| 598.11 kB

Methodology for the treatment of property funded by P JAC version 2, effective from 01/03/2023
12. 01. 2024 - 12:30| pdf| 733.92 kB

Metodika pro nakládání s majetkem spolufinancovaným z OP JAK verze 1, účinnost od 17. 05. 2022
17. 05. 2022 - 07:14| pdf| 851.54 kB

Žádost o schválení pronájmu – doporučený vzor
17. 05. 2022 - 07:14| docx| 284.33 kB

Request for approval to lease property
12. 01. 2024 - 12:33| docx| 286.15 kB

Přehled pronájmů – doporučený vzor
17. 05. 2022 - 07:14| xlsx| 23.98 kB

Lease overview
12. 01. 2024 - 12:35| xlsx| 21.22 kB

Seminář pro žadatele a příjemce_APU-IDZ _veřejná podpora_únor 2025
10. 02. 2025 - 08:49| pdf| 1.03 MB

Seminář pro žadatele a příjemce_APU_IDZ_leden 2025
05. 02. 2025 - 12:46| pdf| 2.48 MB

Prezentace pro žadatele výzvy OP JAK č. 02_23_018 Akční plánování v území – IDZ
26. 04. 2024 - 09:27| pdf| 2.68 MB
2. 1. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 12. 12. 2023
2. 4. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 14. 3. 2024
6. 9. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 21. 8. 2024
7. 11. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 21. 10. 2024
12. 12. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 25. 11. 2024
25. 2. 2025 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 5. 2. 2025
V kapitole 8.1.5 Způsobilé výdaje dle druhu, B.4 Neinvestiční kapitola rozpočtu ,,Osobní výdaje“, Pravidla pro žadatele a příjemce – obecná část, verze 3 je uvedeno: ,,Výše nároku na dovolenou je sledována vždy pro každý kalendářní rok zvlášť. Příjemce doloží přehled vyčerpané dovolené za každého zaměstnance, včetně případných hodin nevyčerpané dovolené, které budou převedeny do roku následujícího, společně s ŽoP následující po ukončení kalendářního roku, která již zahrnuje vyúčtování posledních osobních výdajů za předcházející kalendářní rok, a v rámci ZŽoP. Tento přehled může příjemce buď vyplnit do formuláře, který je uveden na www.opjak.cz, nebo v jiném formátu, a to za podmínky, že bude obsahovat veškeré náležitosti vzorového formuláře.“
Dále by se příjemce při vyplňování tabulky ,,Přehled vyčerpané dovolené OPJAK_DPC_DPP“ měl řídit informacemi, které jsou uvedeny na listu ,,Základní informace“, kde je tak uvedeno: ,,… Příjemce doloží přehled vyčerpané dovolené za každého zaměstnance, jehož výdaje jsou hrazeny z přímých výdajů projektu (tj. přehled/y bude/budou doložen/y také za zaměstnance partnera/ů s finančním příspěvkem)“.
Do tabulky ,,Přehled vyčerpané dovolené OPJAK_DPC_DPP“ je tedy nutné vyplňovat údaje za každého zaměstnance, jehož výdaje jsou hrazeny z přímých výdajů projektu, tj. i za ty zaměstnance, kterým nárok na dovolenou nevznikl.
V kapitole 8.1.7 Nezpůsobilé výdaje, Pravidla pro žadatele a příjemce – obecná část, verze 3 je ve výčtu nezpůsobilých výdajů v bodě m) uvedeno: ,,Alkoholické nápoje, tabákové výrobky a psychotropní látky“. V poznámce pod čarou 301 je dále uvedeno: ,,Neplatí v případě, že se jedná o nákup alkoholických nápojů, tabákových výrobků a psychotropních látek sloužících výhradně jako materiál pro výzkumné nebo studijní účely.“
Na tento dotaz nelze jednoznačně odpověď bez detailní znalosti konkrétního případu, proto vždy bude řešeno individuálně ve vztahu k aktivitám projektu a zaměření výzvy. Příjemce musí prokázat, že bude využito primárně jako materiál pro výzkumné nebo studijní účely. Doporučujeme případné pořizování alkoholu předem konzultovat s administrátorem projektu.
Jedná se o veškerý majetek s dobou použitelnosti delší než 1 rok. Na rozdíl od povinnosti evidence využívání majetku, která je stanovena pouze pro dlouhodobý majetek hrazený z investičních výdajů, se povinnost žádat o souhlas s případným pronájmem/výpůjčkou týká veškerého dlouhodobého majetku, tj. včetně dlouhodobého drobného majetku, který je hrazen z neinvestičních výdajů.
V případě, že se jedná o volnočasové kroužky mimo výuku SŠ, jde o podporu hospodářské činnosti školy ve smyslu pravidel veřejné podpory (tj. nabízení služby na trhu), neboť komerční kroužky plavání nabízí na trhu i řada jiných subjektů a existuje zde konkurence, podporou tedy může dojít k narušení hospodářské soutěže. Pro vyhodnocení, zda se v tomto případě jedná o veřejnou podporu ve smyslu čl. 107 Smlouvy o fungování EU či nikoliv, je nezbytné posoudit definiční znak „Ovlivnění obchodu mezi státy EU“, tj. zda jsou kroužky nabízeny pouze místním žákům v regionu a není pravděpodobné, že by přilákaly žáky z jiných členských států EU (je nutné zkoumat zejména v příhraničních oblastech!) nebo že by obdobné kroužky plavání mohly být nabízeny i jinými zahraničními subjekty.
Podaktivitu Vnitřní hodnocení projektu je možné realizovat až od data schválení DZ kraje 2024-2028 a zároveň po ukončení podaktivity 2.14 Implementace ročních akčních plánů KAP III. Náklady na evaluaci, které by vznikly před splněním těchto podmínek by byly nezpůsobilé.
Poskytování kariérového poradenství pro dospělé není v rámci realizace projektů ve výzvě APU – IDZ možné. Aktivity zaměřené na kariérové poradenství je možné realizovat pouze pro žáky ZŠ, SŠ a studenty VOŠ a konzervatoří.
Pracovní náplň školního psychologa a školního speciálního pedagoga je přílohou vyhlášky č. 72/2005 Sb. o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních.
V rámci podaktivity 2.6 Vzdělávání pracovníků SŠ, VOŠ, konzervatoří a školských zařízení je možné pouze vzdělávání pracovníků uvedených škol a školských zařízení. Vzdělávání pracovníků MŠ a ZŠ není možné v rámci této podaktivity realizovat.Vzdělávání pracovníků MŠ a ZŠ by mělo probíhat v rámci výzvy Akční plánování v území – MAP, kde jsou na tyto aktivity alokovány finanční prostředky. Aktivity, které budou realizovány v projektech výzvy APU – MAP vychází ze Strategického rámce MAP do roku 2025 a akčních plánů na roky 2023, 2024 a 2025, tyto dokumenty vznikaly v rámci výzvy OP VVV č. 82 Akční plánování v území. Na jejich přípravě se v rámci povinných platforem projektu podíleli i zástupci mateřských a základních škol, kteří měli možnost reflektovat v nich potřeby svých škol a žáků. Zástupci MŠ a ZŠ byli i povinnými zástupci v řídicím výboru každého MAP. Plánované aktivity v projektech výzvy APU – MAP tedy odpovídají potřebám území a jednotlivých škol. V případě, že byste se rozhodli realizovat vzdělávání vedoucích pracovníků MŠ a ZŠ v rámci podaktivity 2.12 Implementace dalších aktivit naplánovaných v DZ kraje, doporučujeme využít možnost online či osobní konzultace s ŘO a finální verzi obsahu plánovaných aktivit pro tyto školy konzultovat. Nežli by ke konzultaci a případnému zařazení této aktivity došlo, je velmi žádoucí podrobná diskuze s realizátory MAP a zjištění, zdali je aktivita potřebná s ohledem na plánované aktivity projektů MAP a pokud ano, v čem konkrétně se liší aktivity MAP a kraje. Projednání projektového záměru předkládaného do výzvy Akční plánování-IDZ s MAPy je také povinným krokem před podáním žádosti o podporu. Kontrola duplicit s projekty MAP bude probíhat v rámci procesu hodnocení projektové žádosti ve výzvě Akční plánování v území – IDZ a také v rámci realizace projektu. Dále upozorňujeme, že v rámci podaktivity 2.12 Implementace dalších aktivit naplánovaných v DZ kraje není možné implementovat opatření a aktivity naplňující témata podaktivit 2.1–2.5, 2.9–2.11 a 2.13 této výzvy.

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Akční plánování v území – IDZ
ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_018 (Akční plánování v území – IDZ) v prioritě 2 OP JAK, které se konalo dne 5. 2. 2025. Informace o dalším postupu ohledně dokládání dokumentů před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory a jeho následné administrace obdrží úspěšní žadatelé […]
Číst více
Zveřejnění Metodického dopisu č. 1, verze 2, k Pravidlům pro žadatele a příjemce – specifická část, verze 1, pro výzvu Akční plánování v území – IDZ
Řídicí orgán OP JAK zveřejnil dne 31. ledna 2025 Metodický dopis č. 1, verze 2, k Pravidlům pro žadatele a příjemce – specifická část pro výzvu Akční plánování v území – IDZ, verze 1. MD č. 1, verze 2 je účinný od 31. 1. 2025 a jeho znění naleznete ZDE.
Číst více
Zveřejnění Metodického dopisu č. 1 k Pravidlům pro žadatele a příjemce – specifická část, verze 1, pro výzvu Akční plánování v území – IDZ
Řídicí orgán OP JAK zveřejnil dne 18. prosince 2024 Metodický dopis č. 1 k Pravidlům pro žadatele a příjemce – specifická část pro výzvu Akční plánování v území – IDZ, verze 1. MD č. 1 je účinný od 18. 12. 2024 a jeho znění naleznete ZDE.
Číst více
Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Akční plánování v území – IDZ
ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_018 (Akční plánování v území – IDZ) v prioritě 2 OP JAK, které se konalo dne 25. 11. 2024. Informace o dalším postupu ohledně dokládání dokumentů před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory a jeho následné administrace obdrží úspěšní žadatelé […]
Číst více
Podpůrné materiály k realizaci projektů pro výzvu Akční plánování v území-IDZ
Řídicí orgán OP JAK zveřejňuje dokument Příklady podpory zavádění moderních didaktických forem a materiálů z OP VVV/ OP JAK do výuky, cílem tohoto dokumentu je poskytnout praktické příklady, tipy a doporučení k využití materiálů z OP VVV/ OP JAK ve výuce. Dále zveřejňuje vzor dokumentu ke sběru kontaktů na cílové skupiny, který je povinné realizovat v rámci podaktivity 2.8 […]
Číst více
Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Akční plánování v území – IDZ
ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_018 (Akční plánování v území – IDZ) v prioritě 2 OP JAK, které se konalo dne 21. 10. 2024. Informace o dalším postupu ohledně dokládání dokumentů před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory a jeho následné administrace obdrží úspěšní žadatelé […]
Číst více
Aktualizace Výsledků šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru za 1. pololetí 2024
ŘO OP JAK informuje žadatele o aktualizaci přílohy „Výsledky šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru“ relevantních výzev. Příloha zohledňuje údaje o průměrném výdělku za 1. pololetí 2024 zveřejněné na webovém portálu www.ispv.cz a je platná pro žádosti o podporu podané v MS2021+ ode dne 1. 11. 2024. Příloha je k dispozici v sekci Dokumenty u výzvy […]
Číst více
Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Akční plánování v území – IDZ
ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_018 (Akční plánování v území – IDZ) v prioritě 2 OP JAK, které se konalo dne 21. 8. 2024. Informace o dalším postupu ohledně dokládání dokumentů před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory a jeho následné administrace obdrží úspěšní […]
Číst více
Aktualizace Kalkulaček jednorázové částky (b1)
ŘO OP JAK informuje žadatele o aktualizaci Kalkulaček jednorázové částky (b1). Kalkulačky zohledňují údaje o průměrném výdělku za rok 2023 zveřejněné na webovém portálu www.ispv.cz a jsou platné pro žádosti o podporu podané v MS2021+ ode dne 1. 5. 2024 v projektech výzev č. 02_23_014 Open Science I, č. 02_23_017 Akční plánování v území – MAP, č. 02_23_018 Akční […]
Číst více
Aktualizace Výsledků šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru za rok 2023
ŘO OP JAK informuje žadatele o aktualizaci přílohy „Výsledky šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru“ relevantních výzev. Příloha zohledňuje údaje o průměrném výdělku za rok 2023 zveřejněné na webovém portálu www.ispv.cz a je platná pro žádosti o podporu podané v MS2021+ ode dne 1. 5. 2024. Příloha je k dispozici v sekci Dokumenty u výzvy č. […]
Číst více
Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Akční plánování v území – IDZ
ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_018 (Akční plánování v území – IDZ) v prioritě 2 OP JAK, které se konalo dne 14. 3. 2024. Informace o dalším postupu ohledně dokládání dokumentů před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory a jeho následné administrace obdrží […]
Číst více
Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Akční plánování v území – IDZ
ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_018 (Akční plánování v území – IDZ) v prioritě 2 OP JAK, které se konalo dne 12. 12. 2023. Informace o dalším postupu ohledně dokládání dokumentů před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory a jeho následné administrace obdrží […]
Číst více
Vzory příloh ZoR/ŽoP pro projekty výzvy č. 02_23_018 Akční plánování v území – IDZ
Řídicí orgán OP JAK informuje příjemce o zveřejnění vzorů příloh ZoR/ŽoP u výzvy č. 02_23_018 Akční plánování v území – IDZ. Vzory naleznete na záložce Dokumenty v sekci Vzory příloh ZoR/ŽoP.
Číst více
Metodický dopis č. 2 (zákoník práce) k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část
ŘO OP JAK informuje žadatele a příjemce individuálních projektů OP JAK, že byl zveřejněn Metodický dopis č. 2 k PpŽP – obecná část verze 2, kterým se v souvislosti se změnami v zákoníku práce upravuje způsobilost osobních výdajů za zaměstnance vykonávající práci na základě dohod o provedení práce a dohod o pracovní činnosti, včetně náhrad za dovolenou. […]
Číst více
Aktualizace Výsledků šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru za 1. pololetí 2023
- Akční plánování v území – IDZ
- Akční plánování v území MAP
- Aktuality
- ESF+ výzva pro VŠ
- Mezisektorová spolupráce
- Mezisektorová spolupráce pro ITI
- Open Science I
- Podpora pregraduální přípravy budoucích učitelů a učitelek
- Smart Akcelerátor+ I
- Společenské a humanitní vědy: člověk a lidstvo v globálních výzvách současnosti
ŘO OP JAK informuje žadatele o aktualizaci přílohy „Výsledky šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru“ relevantních výzev. Příloha zohledňuje údaje o průměrném výdělku za 1. pololetí 2023 zveřejněné na webovém portálu www.ispv.cz a je platná pro žádosti o podporu podané v MS2021+ ode dne 1. 11. 2023. Příloha je k dispozici v sekci Dokumenty u výzvy […]
Číst více
Metodický dopis č. 1 (publicita) k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 2
- Aktuality
- Fázované projekty I
- IPs VaV I
- IPS Vzdělávání
- Mezisektorová spolupráce
- Mezisektorová spolupráce pro ITI
- MSCA Fellowships CZ
- Open Science I
- Podpora pregraduální přípravy budoucích učitelů a učitelek
- Rozvoj infrastrukturního zázemí doktorských studijních programů
- Smart Akcelerátor+ I
- Špičkový výzkum
- Výzkumné e-infrastruktury I
- Výzkumné infrastruktury I
Řídicí orgán OP JAK vydal s účinností od 1. 8. 2023 Metodický dopis č. 1 k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 2, který se týká povinnosti realizátorů strategických projektů a projektů s celkovými výdaji nad 10 mil. Eur uspořádat do konce realizace projektu komunikační akci s přizváním zástupců Evropské komise za podmínek uvedených v kap. […]
Číst více
Výzva č. 02_23_018 Akční plánování v území – IDZ
Řídicí orgán OP JAK dne 22. 6. 2023 vyhlašuje výzvu č. 02_23_018 Akční plánování v území – IDZ, jejímž cílem je podpora implementace aktivit a opatření naplánovaných v dlouhodobých záměrech vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy v krajích a krajských akčních plánech rozvoje vzdělávání a dále metodická podpora v oblasti prevence sociálního vyloučení ve vzdělávání realizátorům místních […]
Číst více
4 miliardy korun na zlepšení kvality vzdělávání a snížení sociálního vyloučení ve vzdělávání
Praha 19. června 2023 – Význam kvalitního vzdělávání pro všechny je v dnešní turbulentní době nesporný, bez něj bychom nemohli budovat vzdělanou a otevřenou společnost. Operační program Jan Amos Komenský si proto mimo jiné klade za cíl zvýšení kvality vzdělávání a zároveň snižování sociálního vyloučení ve vzdělávání v lokalitách, které jím nejvíce strádají. Určeny jsou na to […]
Číst víceNejsou k dispozici žádné akce.