Výzva č. 02_23_021 Mezisektorová spolupráce pro ITI

29. června 2023 - 28. února 2025

Žádost o podporu již není možné podat


Celková alokace

2 740 mil. Kč

Počet předložených žádostí

72

Předložené žádosti

3 954 mil. Kč

Počet podpořených žádostí

29

Podpořené žádosti

1 846 mil. Kč

Zbývající alokace

831 mil. Kč


Aktualizováno 4. 6. 2025


Příjem žádostí o podporu v systému IS KP21+ byl zahájen 31. 7. 2023. První průběžná uzávěrka byla 31. 8. 2023, další průběžné uzávěrky budou vždy poslední den každého následujícího měsíce až do 31. 12. 2024. Počínaje 1. 1. 2025 budou žádosti o podporu zařazovány do procesu schvalování průběžně, a to až do data ukončení příjmu žádostí o podporu. 

Text výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI, verze 5 - Neplatná verze

19. 02. 2025 - 05:32| pdf| 438.93 kB

Text výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI, verze 4 - Neplatná verze

19. 12. 2024 - 09:21| pdf| 436.81 kB

Text výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI, verze 3 - Neplatná verze

23. 10. 2023 - 06:50| pdf| 543.75 kB

Text výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI, verze 2 - Neplatná verze

10. 08. 2023 - 06:56| pdf| 545.95 kB

Text výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI - Neplatná verze

28. 06. 2023 - 06:12| pdf| 545.80 kB

Popis a zdůvodnění změn výzvy

06. 06. 2025 - 07:11| pdf| 168.80 kB

Prohlášení o přijatelnosti - žadatel

28. 06. 2023 - 07:24| docx| 288.67 kB

Prohlášení o přijatelnosti - partner

28. 06. 2023 - 07:28| docx| 288.51 kB

Declaration of eligibility of partner

28. 06. 2023 - 07:30| docx| 252.92 kB

Studie proveditelnosti

05. 02. 2024 - 07:33| docx| 629.00 kB

Harmonogram klíčových aktivit

28. 06. 2023 - 07:42| xlsx| 156.60 kB

Realizační tým

28. 06. 2023 - 07:46| xlsx| 28.65 kB

Komentář k rozpočtu

28. 06. 2023 - 07:47| xlsx| 44.81 kB

Soulad s RIS3 strategií pro ITI

28. 06. 2023 - 07:48| docx| 355.54 kB

Statement of compliance with state aid rules

28. 06. 2023 - 07:55| docx| 289.35 kB

Vyjádření řídicího výboru ITI

28. 06. 2023 - 07:57| docx| 283.26 kB

Kalkulačka jednorázové částky (b1)

28. 06. 2023 - 07:58| xlsx| 46.54 kB

Smlouva o partnerství

28. 06. 2023 - 07:59| docx| 306.05 kB

Vzor právního aktu

19. 03. 2024 - 09:04| docx| 250.31 kB

Vzor základních parametrů projektu

19. 03. 2024 - 09:04| docx| 294.22 kB

Detailní rozpočet

08. 04. 2024 - 10:17| xlsx| 583.68 kB

Evidence produktivních hodin_b2

09. 05. 2024 - 08:16| xlsx| 1.95 MB

Přehled vykonaných činností_b2

09. 05. 2024 - 08:16| docx| 289.96 kB

Pracovní výkaz OP JAK

23. 07. 2024 - 07:52| xlsx| 141.75 kB

Přehled vyčerpané dovolené OPJAK_PS

14. 01. 2025 - 09:59| xlsx| 777.21 kB

Přehled vyčerpané dovolené OPJAK_DPC_DPP

02. 04. 2025 - 06:32| xlsx| 772.10 kB

Přístrojový deník

09. 05. 2024 - 08:16| xlsx| 257.61 kB

Soupiska pro vykazování indikátorů

13. 01. 2025 - 08:59| xlsx| 125.48 kB

Příloha ZoR (nepovinné postupy OV)

13. 01. 2025 - 12:12| docx| 280.61 kB

Příloha č. 1: Závazná struktura informací o zakázce - Neplatná verze

17. 05. 2022 - 07:14| docx| 280.02 kB

FAQ_MeS_MeS pro ITI

05. 06. 2025 - 11:27| pdf| 317.77 kB

Seminář pro příjemce MeS_MeS pro ITI

05. 06. 2025 - 13:12| pptx| 11.77 MB

11. 12. 2023 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 20. 11. 2023

13. 3. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 1. 3. 2024

25. 3. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 5. 3.2024

25. 3. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 7. 3. 2024

27. 3. 2024 –  Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 11. 3. 2024

5. 4. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 15. 3. 2024 

5. 4. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 18. 3. 2024

15. 4. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 21. 3. 2024

25. 4. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 5. 4. 2024

28. 6. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 6. 6. 2024

28. 6. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 7. 6. 2024

10. 7. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 21. 6. 2024

10. 7. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 24. 6. 2024

29. 8. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 14. 8. 2024

3. 9. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 26. 8. 2024

10. 9. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 21. 8. 2024

16. 9. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 20. 8. 2024

17. 9. 2024 –  Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 5. 9. 2024

20. 9. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 6. 9. 2024

24. 9. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 10. 9. 2024

1. 10. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 11. 9. 2024

10. 10. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 20. 9. 2024 (9:30)

10. 10. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 20. 9. 2024 (13:00)

10. 10. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 23. 9. 2024

30. 10. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 11. 10. 2024 (8:30)

30. 10. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 11. 10.2024  (11:00)

30. 10. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 16. 10. 2024

7. 11. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 18. 10. 2024

14. 11. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 13. 11. 2024

25. 11. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 31. 10. 2024

20. 12. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 2. 12. 2024

20. 12. 2024 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 10. 12. 2024

17. 2. 2025 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 6. 2. 2025

17. 2. 2025 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 10. 2. 2025

24. 2. 2025 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 3. 2. 2025

24. 2. 2025 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 4. 2. 2025

25. 2. 2025 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 7. 2. 2025

27. 2. 2025 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 10. 2. 2025

13. 3. 2025 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 24. 2. 2025

26. 3. 2025 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 7. 3. 2025

12. 5. 2025 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 24. 4. 2025

26. 5. 2025 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 6. 5. 2025

6. 6. 2025 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 20. 5. 2025

10. 6. 2025 – Zápis z jednání Hodnoticí komise ze dne 22. 5. 2025

Změna výše finančního milníku je možná, pokud zbývá více než 6 měsíců do konce období, pro které je finanční milník stanoven. Doporučujeme konkrétní případy řešit s příslušným administrátorem projektu, zejména pokud se jedná o zásah vyšší moci či okolnosti, které příjemce nemohl v žádném případě ovlivnit.

PpŽP v kap. 8.1.5 specifikuje dokladování způsobilosti osobních výdajů v ŽoP. Pokud je vykazovaná způsobilá částka dokladu na ŽoP nižší nebo rovna 20 000 Kč za jeden účetní doklad, není nutné dokládat. Avšak veškeré specifikované doklady je příjemce povinen uchovávat pro případnou kontrolu na místě, případně je předložit, pokud si je ŘO vyžádá. Pro vykazování přírůstkových hodnot příslušných indikátorů v ZoR je však nezbytné pracovní smlouvu, relevantní dodatek na projekt, popř. DPČ, DPP doložit.

Řídicí orgán na změnu sazeb per diems upozorňuje na stránkách OP JAK, viz platný odkaz ZDE. Pokud dochází ke změně limitu sazeb per diems a je stanovena nová sazba pro ČR, je možné prostřednictvím změnového řízení požádat o změnu v Rozpočtu projektu, a to v rámci schválených CZV
v RoPD příjemce.

Do přílohy Přehled vyčerpané dovolené pro zaměstnance pracující na základě pracovní smlouvy / Přehled vyčerpané dovolené pro zaměstnance pracující na DPČ a DPP se uvádí pouze dovolená, která je hrazena z přímých výdajů projektu. Dovolená, která není způsobilá a není z projektu hrazena se do tabulky neuvádí. Relevantní informace mohou být případně uvedeny ve sloupci Poznámka dané přílohy. Není-li dovolená v projektu vykazována a nárokována, příloha je pro příjemce nerelevantní.

Příjemce je povinen řádně prokázat, identifikovat a doložit způsobilé přímé výdaje nárokované pro daný projekt příslušným účetním, daňovým či jiným dokladem, popřípadě další podpůrnou dokumentací. Výdaje související s předmětem pracovní cesty, například parkovné, poplatky spojené s pracovní cestou, konferenční poplatky, letenky, hromadná doprava apod. lze uhradit na základě prokazatelných úhrad účetních dokladů (doklady o úhradě či jiné výstupy prokazující danou úhradu). Úhrada dokladů je pak dokládána celkovou úhradou cestovního příkazu zaměstnanci.

Dovolená u DPP je způsobilým výdajem projektu. U DPP se počet hodin proplacené dovolené (nevyčerpané ani vyčerpané) v PV nevyplňuje (vyplňuje se pouze v případě PS a DPČ). Příjemce/partner však může proplacenou dovolenou (nevyčerpanou i vyčerpanou) nárokovat v ŽoP. Proplacenou dovolenou (nevyčerpanou i vyčerpanou) vykáže příjemce/partner na soupisce dokladů na samostatném řádku (jiném než ostatní osobní výdaje dané položky). Do výpočtu průměrné jednotkové sazby dovolená však vstupovat nebude. U DPP hodiny čerpané ani proplacené dovolené se nezapočítávají do rozsahu práce dle zákoníku práce, nebudou proto započítány ani do výše úvazku, který je u DPP stanoven na 300 h ročně.

Jednorázové částky u administrativních členů týmu se vykazují v soupisce jednotek/jednorázových částek. Informace, jak částku zadat do soupisky je popsána v uživatelské příručce viz. https://opjak.cz/dokumenty/uzivatelske-prirucky-pro-praci-zadatele-prijemce-v-is-kp21/zadost-o-platbu/. U těchto výdajů není příjemce povinen vést oddělené účetnictví projektu. Jednotlivé účetní položky ve svém účetnictví nemusí přiřazovat ke konkrétnímu projektu, nedokládá daňové, účetní doklady a doklady o úhradě či pracovně právní dokumentaci.

V případě, že se bude jednat o využití nařízeného (v případě zkrácené pracovní doby zaměstnancem odsouhlaseného) přesčasu, může dojít k překročení 1,0 /1,2násobku fondu pracovní doby, avšak pouze za podmínek stanovených zákoníkem práce. Toto je nutné doložit / prokázat. V případě, že výše uvedené nebude naplněno, bude se jednat o překročení úvazku a bude postupováno v souladu s PpŽP. Konkrétní případy je možné konzultovat s administrátorem Vašeho projektu.

Výdaje je možné mít zaúčtované souhrnně za jednotlivé vykazované měsíce – resp. v souladu s vašimi interními účetními postupy. 

Kdy zapsat paušální náklady do oddělené účetní evidence je na samotném příjemci. ŘO kontroluje zaúčtování přímých výdajů projektu, nesoulad mezi přímými výdaji projektu v SD a účetnictví projektu je nezbytné vyčíslit a odpovídajícím způsobem vysvětlit. Systém paušální náklady propočítává automaticky v souladu s pravidly konkrétní výzvy. Paušální náklady, které jsou vypláceny v daném poměru partnerům mimo veřejnou podporu, je nutné ručně propočítat. U partnerů GBER se paušální náklady vypočítávají automaticky na obrazovce Veřejná podpora přímo na žádosti o platbu.

Bezhotovostní výdaje projektu mohou být hrazeny z libovolného bankovního účtu příjemce. Při prokazování přímých výdajů musí být úhrada prokázána skenem výpisu z bankovního účtu, ze kterého byla platba skutečně provedena, pokud není stanoveno jinak. Z výpisu musí být zřejmé, že se jedná o bankovní účet příjemce a jednotlivé výdaje musí být řádně označeny (např. číslem řádku dle soupisky dokladů).

K ověření účetnictví dokládáte účetně oddělenou nákladovou účetní sestavu SU 5xx.

Inventární karta, která je dokládána v ŽoP v souvislosti s účetními/daňovými doklady, má být dokládána i v ZoR k prokázání modernizace pracoviště?

V rámci ZoR je u indikátoru uvedena jak nová přírůstková hodnota za sledované období, tak i hodnota kumulativní za předchozí období. Pokud se k indikátoru váží specifické datové položky (SDP), tyto je nutné vyplňovat ručně. Konkrétní postup při vykazování indikátorů je uveden v uživatelské příručce ISKP21 Zprávy projektu, kap. 3.4. Obrazovka indikátory.

Popis a vyjádření je nutné dle specifických PpŽP dané výzvy vždy uvádět v oblasti genderové rovnosti v rámci výzkumných týmu (rovnost mužů a žen) v rámci popisu jednotlivých ZoR. V ostatních případech, pokud je vztah k horizontálním principům popsán jako neutrální, není vyžadován popis jejich plnění (povinný je popis u pozitivního vlivu příslušných HP).

Záleží na skutečnosti, jaký příspěvek je zveřejňován. Pokud daný příspěvek umožňuje loga uvést, měly by být vždy uvedeny logo EU s větou „Spolufinancováno z EU“ a logo MŠMT v souladu s kap. 7.7.3 obecných PpŽP. Pokud je konkrétní projekt na sociálních sítích, stejně tak jako např. na webové stránce prezentován, měl by být zároveň uveden i název projektu, včetně stručného popisu projektu, jeho cílů a výsledků.
U sociálních sítí obecně záleží na tom, jaké má možnosti a jaký typ příspěvku je zveřejňován. Splnění povinnosti zveřejnění příspěvku na sociální sítích
se prokazuje printscreenem (snímkem obrazovky) v první předložené ZoR.

Povinnost vykázat povinnou publicitu je vyžadována u příjemce projektu.

Dokument Základní parametry projektu je přílohou č. 1 právního aktu. Tato příloha nahrazuje kompletní žádost o podporu včetně všech příloh žádosti
o podporu. V OP JAK není povinností v případě změn v projektu aktualizovat Studii proveditelnosti (SP). Řídící orgán však může požadovat aktualizaci SP v rámci žádosti o změnu klíčového investičního vybavení a zachování souladu informací uvedených v modulu Veřejných zakázek a Studie proveditelnosti, příp. v dalších relevantních případech dle domluvy mezi příjemcem projektu a ŘO. 

Povinné nástroje publicity (dočasný billboard / stálý billboard / pamětní desku, plakát) a související činnosti (informace na webových stránkách a sociálních sítích) je nutno splnit co nejdříve od zahájení fyzické realizace projektu, nejpozději však do doby předložení první ZoR. Příjemce o splnění informuje v první ZoR a následně i v rámci povinností ZZoR. Plnění nepovinných nástrojů/volitelné publicity a povinné prvky na povinných i nepovinných publicitních nástrojích příjemce popisuje v každé ZoR. Obrazovka Publicita je editovatelná v rámci první ZoR, v dalších ZoR není obrazovka k editaci přístupná, informace o plnění publicity příjemce uvede do pole „Popis pokroku v realizaci projektu za sledované období“, příp. v popisu KA Řízení projektu (dle konkrétní domluvy s Admin projektu).

Zveřejnění Data Management Planu (DMP) není v rámci MŠMT povinné. Zda ke zveřejnění příjemce přistoupí, je na jeho uvážení. Pokud tomu nebrání žádná omezení, jeho zveřejnění doporučujeme.

Integrace Data Stewardship Wizard (DSW) do prostředí NRP (pilot): DMP.eosc.cz

V rámci principů otevřené vědy je možné započítat workshopy zaměřené na práci s repozitáři, pokud jsou navrženy tak, aby podporovaly aktivní zapojení účastníků do spoluvytváření výzkumných záměrů či procesů.

Ph.D. studenti, mohou být vykázáni v rámci „Zapojení dalších relevantních aktérů“, pokud jejich účast přispívá k těmto cílům. Důležité je, aby jejich zapojení nebylo pouze pasivní (např. jako příjemci školení), ale aktivní, například prostřednictvím spolupráce na výzkumných otázkách, designu výzkumu nebo analýze dat.

Pro správné vykázání je nutné doložit, jakým způsobem byla účast Ph.D. studentů aktivní a jak přispěla k spoluvytváření výzkumných záměrů/procesů.

Do důvěryhodných repozitářů mají příjemci povinnost ukládat recenzované vědecké publikace a výzkumná data. Pro nepublikační výsledky, jako jsou například užitné vzory, patenty či jiné nepublikační výstupy je doporučeno uvedení odkazu na místo uložení a zveřejnění, například v Databázi patentů Úřadu průmyslového vlastnictví ČR. Posouzení konkrétního způsobu zveřejnění může záviset na povaze daného výstupu; doporučený přístup se tak může lišit podle typu výsledku a jeho charakteru.

Data uvést nejpozději v ZZoR. Data mohou být vkládány průběžně v rámci ZoR daného sledovaného období, a též zmíněny v rámci Data management plan.

V repozitáři je třeba vytvářet samostatné záznamy pro každý digitální objekt – tedy zvlášť pro dataset a zvlášť pro publikaci. Každý z těchto výstupů musí mít vlastní metadata a vlastní DOI.

U datasetů je možné v repozitáři využít verzování a vytvořit tzv. „vlákno“, v jehož rámci se evidují jednotlivé verze daného souboru dat pod hlavním DOI. Tento přístup je plně akceptovatelný pro správu výzkumných dat.

U publikací platí, že DOI je přidělováno vydavatelem vědeckého časopisu a nemá být v repozitáři generováno znovu. Publikace musí mít svůj samostatný záznam, který obsahuje odkaz (reference) na související dataset. Naopak dataset musí ve svých metadatech obsahovat odkaz na příslušnou publikaci. Tímto způsobem je zajištěno správné propojení výstupů a zároveň dodržení principů FAIR a otevřené vědy.

 

Obecně musí být pracovní výkaz vyplněn v souladu s pracovní pozicí a její pracovní náplní, a to vše s ohledem na definované aktivity projektu. Do pracovních výkazů se uvádí číslo/název klíčové aktivity (KA) související s vykonávanou činností. Činnosti musí být konkrétní. V případě potřeby konzultace konkrétního případu se obraťte na svého administrátora.

Bakalářské nebo diplomové práce jsou další možné výstupy projektu, které nemají přesně stanovenou formu dokladování. Je tedy nutné prokázat vazbu
na projekt a jeho aktivitu. Není stanoveno, že by daná firma musela být členem řešitelského týmu. Nicméně musí být patrné, že uvedené výstupy souvisí podporovanou aktivitou výzvy, tedy Zapojení zástupců aplikační sféry do výuky, včetně vedení studentských prací. Dedikace není v OP JAK povinně vyžadována, ale pomáhá doložit věcnou vazbu k projektu. ŘO je dedikace na publikačních výstupech doporučená.

Pokud pracovníci splňují definici indikátoru 205 002, nezáleží na tom, „z jaké klíčové aktivity pocházejí“. Pracovníci mohou být do indikátoru 205 002 započteni.

Doložená dokumentace má obsahovat veškeré údaje, které jsou pro prokázání činnosti na projektu důležité. Nejenom z pohledu vykázání FTE do indikátoru, ale i z pohledu vykázání osobních výdajův přímých nákladech. Je nutné doložit dodatek související se zapojením do projektu a původní pracovní smlouvu ze které vychází. Není potřeba dokládat ostatní dodatky, které nemají provazbu na daný projekt. Pokud by v dodatku týkající se úvazku pro projekt byly všechny požadované informace, v těchto případech nemusí příjemce dokládat původní pracovní smlouvu. Výdaje, které jsou nižší 20 tis. Kč, včetně případných odvodů, nepodléhají kontrole ŘO. Pracovněprávní dokumentace se dokládat nemusí, ale může být ze strany ŘO vyžádána ke kontrole. I tyto podklady k výdajům nižším 20 tis. Kč je nutné mít k dispozici pro případnou kontrolu na místě.

Ano, uznání plnění indikátoru 203 111 je dle SpPŽP, kap. 7.8. Indikátory navázáno na podporovanou aktivitu „Příprava společně zpracovaných projektových žádostí se subjekty z aplikační sféry do národních i mezinárodních grantových schémat souvisejících s aktivitami a zaměřením je projektu“, tedy je nutná spolupráce se subjektem z aplikační sféry (nemusí to být přímo partner projektu, může se jednat o další subjekt aplikační sféry). V případě,
že má projekt ve Studii proveditelnosti uveden popis, který není v souladu s uvedenou podmínkou, je možné v systému podat Žádost o změnu.

Ano, je to možné v rámci doložení Soupiska k vybraným indikátorům MeS/MeS ITI. Primární je ohlídat vždy funkčnost a platnost předkládaných odkazů, a to tak aby bylo možné Řídicím orgánem ověřit náležitosti naplnění indikátoru.  

Ano, takovou grantovou žádost lze v ZoR v rámci uznání indikátoru 203 111 vykázat. Obecně je možné doložit dokumentaci, která je v souladu s požadavky konkrétního dotačního titulu. Za relevantní dokumentaci může být považována např. kopie podané grantové žádosti, e-mailové potvrzení o přijetí či jiné dostupné dokumenty prokazující splnění formálních náležitostí a přijatelnosti projektu.

Finální splnění jednotlivých indikátorů se v rámci projektu neposuzuje. Plnění indikátorů se posuzuje vždy průměrně zvlášť kumulativně pro výsledkové a zvlášť kumulativně pro výstupové indikátory na konci realizace projektu. Instrukce pro výpočet ne/splnění průměrného plnění výsledkových a výstupových indikátorů je blíže uveden v RoPD, v části IV Porušení rozpočtové kázně a odvody za porušení rozpočtové kázně, bod 7. ŘO doporučuje průběžné sledování/monitorování, resp. důsledné „hlídání“ naplňovaných závazných cílových hodnot a při nutnosti úpravy příslušného indikátoru podat včas změnové řízení v monitorovacím systému.

Ano, tyto indikátory se vykazují v jedné tabulce v příloze Soupiska k vybraným indikátorům MeS/MeS ITI na listu 205 002, 244 021. Červená oblast v tabulce pak náleží k uvedení údajů k indikátoru 205 002 Výzkumní pracovníci, který pracují v podpořených výzkumných zařízeních. 

V případě, že nebudou plněny postupy otevřené vědy, bude každý takový případ posuzován individuálně.

Obecně platí, že postupy otevřené vědy se aplikují pouze v případech, kdy je to možné, a tudíž se neuplatňují automaticky u každé publikace.

V případech, kdy se k nepovinným postupům Open Science příjemce zavázal, ale uplatnění těchto postupů není možné, je nezbytné tuto skutečnost náležitě odůvodnit. Pokud příjemce nebude konkrétní závazek plnit v jednotlivých případech bez náležitého odůvodnění, váže se k porušení povinnosti odvod ve výši 10 000 Kč za každé takové pochybení. Porušení povinnosti nemá vliv na uznání publikace jako dosažené hodnoty indikátoru (v případě povinnosti navázané na publikace např. preprint, open review apod.).

Vzhledem k tomu, že přihlášení se k plnění nepovinných postupů Open Science bylo při schvalování žádosti o podporu bonifikováno, je nezbytné, aby příjemce postupoval v souladu s tím, co uvedl v žádosti o podporu. Pokud příjemce nebude postupovat v souladu s informacemi uvedenými

v žádosti o podporu a bude vyhodnoceno, že příjemce v žádosti o podporu uvedl nepravdivé informace, může poskytovatel dotace v souladu s § 15 odst. 1 písm. b) rozpočtových pravidel zahájit řízení o odnětí dotace

Pro uznání publikací do indikátoru 214 026 a 214 027 je dle SpPŽP akceptovatelné, aby publikace byly evidované v jedné z uvedených databází, tj. Thomson Reuters WoS nebo Scopus. Není nutné, aby publikace byly evidovány v obou databázích zároveň.

Je-li publikace evidována v obou databázích, příjemce k předložení do ZoR zvolí vždy jednu z nich, a to s relevantními podklady pro uznání indikátoru.  Ani jedna z databází nemá přednost.

Definice indikátorů publikací (tj. 214 021, 214 022, 214 023, 214 024) je postavena na minimální podmínce, kdy muselo proběhnout recenzní řízení s pozitivním výsledkem. V případě, kdy vykazujete publikaci, která již byla publikována a je veřejně dohledatelné, že daný časopis používá peer review proces, není nutné dokládat výsledek kladného recenzního řízení. Indexování sice může zaručovat, že došlo k recenznímu řízení, avšak nezajištuje výsledek toho recenzního řízení. Pokud tedy budete do indikátoru dokládat publikaci, která dosud nebyla publikována, je nutné doložit výsledek recenzního řízení s kladným stanoviskem a doporučením pro vydání. 

Zde je nutné rozlišovat, zda se jedná o indikátor 205 002 (započítává se FTE) nebo 244 021 (každá osoba se započítává pouze jednou). U indikátoru 244 021 jsou započítáváni pracovníci příjemce/partnera (osoby v pracovněprávním vztahu se subjekty příjemce/partnera), kteří jsou členy odborného týmu. V rámci projektu je každá osoba započítána do indikátoru pouze jedenkrát, bez ohledu na způsob podpory či formu zapojení. U indikátoru 205 002 jsou započítáváni výzkumní pracovníci zahrnutí do odborného týmu projektu v prvním roce realizace projektu. Prvním rokem je myšleno 12 po sobě jdoucích měsíců začínajících. U daného indikátoru je úvazek daného pracovníka přepočten na FTE za sledované období v příslušné ZoR.

Uvedení dedikace projektu OP JAK v publikaci není povinné, ale doporučené, usnadňuje následné administrativní ověření. Pokud dedikace projektu v publikaci není uvedená, je při kontrole Zprávy o realizaci nutné doložit vazbu mezi projektem a publikací (odpovídajícím popisem a provázáním na konkrétní činnosti projektu) – například prostřednictvím výzkumného záměru vč. doložení, že autoři publikace jsou zároveň pracovníky zapojenými do projektu. Takový způsob vykazování není v rozporu s pravidly publicity. Zároveň platí, že do vědeckých publikací se loga publicity nevkládají.

 

Sloupec „Úvazek dle dodatku“ zachycuje případné změny úvazku, k nimž dojde v průběhu realizace projektu. Sloupec „Úvazek dle pracovní smlouvy“ uvádí původní (počáteční) úvazek pracovníka na projektu, který je platný v okamžiku jeho zapojení do projektu

Pro vykázání výzkumného pracovníka je povinnost doložit kompletní kopie pracovní smlouvy výzkumníka. Pokud je úvazek na projekt definován  až v dodatcích, dokládají se i veškeré relevantní dodatky k pracovní smlouvě související se zapojením na projekt.

Vykazuje se průběžně, nejpozději v ZZoR. V příslušné ZoR/ZZoR doloží příjemce přílohu Soupiska k vybraným indikátorům MeS/MeS ITI konkrétně list „Soupiska pracovníků“, kde bude uveden přehled příslušných pracovníků zahrnutých do odborného týmu za každou podpořenou instituci. Započítáváni jsou pracovníci příjemce/partnera (osoby v pracovněprávním vztahu se subjekty příjemce/partnera), kteří jsou členy odborného týmu. K indikátoru se váží SDP – viz kap. 7.8.5

Vaší organizace se povinnost doložit vyjádření souhlasu zřizovatele netýká, jelikož pro to není splněna jedna ze dvou podmínek. Kromě právní formy zřizovatele by povinnost souhlasu zřizovatele veřejné výzkumné instituce s uzavřením partnerství musela být stanovena zákonem. Do změny zákona č. 341/2005 Sb., o veřejných výzkumných institucích, účinné od 1. 1. 2024, která mění podmínky pro veřejné výzkumné instituce zřízené ministerstvy, se taková změna nepromítla, proto souhlas zřizovatele nebude ŘO vyžadovat.

Hlavní oborová skupina je definována PpŽP – specifická část a tu žadatel uvede do pole Studie proveditelnosti, kap. 3 s názvem „Hlavní oborová skupina projektu, jak je definováno v PpŽP – specifická část“ (dle verze 2 vzoru Studie proveditelnosti), či do pole „Hlavní obor projektu dle Stromu odborností a oborů OP JAK“ (dle verze 1 vzoru Studie proveditelnosti).

Žadatel dále ve studii proveditelnosti, kap. 3 vyplňuje relevantní vedlejší obory (nikoliv již oborové skupiny) žádosti o podporu a to tak, aby oborově podchytil zaměření žádosti o podporu/výzkumných záměrů.

V ISKP21+ pak žadatel uvede výčet všech zvolených oborů, a to bez ohledu na rozlišení, zda se jedná o obor hlavní (spadající do hlavní oborové skupiny) nebo vedlejší. 

Zahájení realizace projektu doporučujeme plánovat nejdříve 7 měsíců od uplynutí data průběžné uzávěrky, do které byla žádost předložena. Počínaje 1. 1. 2025 doporučujeme zahájení realizace projektu naplánovat nejdříve 7 měsíců od data předložení žádosti o podporu.

Tento podíl není stanoven. Míra zapojení takového partnera však musí být v souladu s obecnými podmínkami partnerství, které jsou definovány v Pravidlech pro žadatele a příjemce – obecná část, kap. 5.4, tj. že příjemce realizuje hlavní část aktivit projektu, což je možné posoudit právě porovnáním objemu podpory, kterou získají partneři, s objemem podpory naplánované k rozdělení mezi partnery. Spolufinancování výdajů financovaných v režimu GBER z vlastních zdrojů je stanoveno ve výši min. 50 % z celkových způsobilých výdajů financovaných v režimu GBER.

Za partnera, který není ani výzkumnou organizací, ani OSS, ani ÚSC, se toto prohlášení nepředkládá.

Je možné vycházet ze vzoru partnerské smlouvy, který je uveřejněn na webu v části „Vzory příloh k žádosti o podporu“ mezi dokumenty příslušné výzvy. Ve vzoru je daná povinnost, resp. závazek žadatele a partnerů zakotven.

Genderové principy v instituci se posuzují pouze v rámci instituce subjektu žadatele. Genderová vyrovnanost týmů a genderová dimenze ve výzkumu je však posuzována na úrovni celého projektu, tj. včetně zapojených partnerů.

Výzva rozsah výzkumné agendy pomocí TRL neomezuje/nedefinuje.Výzva definuje, že do projektů mohou být zařazeny i výsledky badatelského výzkumu, ten musí však dále pokračovat cíleným/orientovaným výzkumem daného výsledku. Cílem je podpora výzkumu, jenž vyústí ve výsledky, které mají potenciál budoucí aplikovatelnosti v praxi. V žádosti o podporu musí být aplikační potenciál popsán a je předmětem hodnocení.V rámci projektů však nesmí být realizován experimentální vývoj. Nastavení vychází z definic základních pojmů výzkumu a vývoje v OECD a EU, dostupných na odkaze: https://www.vyzkum.cz/FrontClanek.aspx?idsekce=932 a z definic v Rámci pro státní podporu výzkumu, vývoje a inovací a ve GBER. Zacílení na orientovaný výzkum je definováno sledovanými indikátory, viz kapitola 7.8 PpŽP – specifická část, kde jsou uvedeny publikační výsledky, ale také žadatel povinně volí alespoň jeden v výstupů v podobě patentové přihlášky či vybrané ostatní nepublikační výsledky (viz definice a specifikace indikátoru 214 031).

Podílové započítávání hodnot indikátorů se vztahuje na takové výsledky/výstupy, které byly stanoveny jako závazné hodnoty projektu OP VVV a na základě objektivních důvodů byly přesunuty z doby realizace do udržitelnosti projektu OP VVV.

Ano. Omezení počtu žádostí se vztahuje na subjekt žadatele. Počet partnerství u jednotlivých subjektů (institucí) není omezen (omezení partnerství se týká pouze konkrétních projektů, kde je stanoveno, že v každém jednotlivém projektu může být nejvýše 5 partnerů s finančním příspěvkem).

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 22. 5. 2025. V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této výzvě obracet […]

Číst více

Zveřejnění záznamu a podkladů ze semináře k výzvám Mezisektorová spolupráce a Mezisektorová spolupráce pro ITI

Řídicí orgán OP JAK si dovoluje příjemce výzev Mezisektorová spolupráce a Mezisektorová spolupráce pro ITI informovat o zveřejnění podkladů z on-line semináře konaného dne 13. května 2025. Záznam semináře je dostupný ZDE. Podklady ze semináře vč. FAQ jsou dostupné v Dokumentech výzvy MeS, resp. MeS pro ITI.

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 20. 5. 2025. Zápis je k dispozici ZDE.

Číst více

Aktualizace výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI – navýšení alokace výzvy

Řídicí orgán OP JAK dne 6. 6. 2025 uveřejňuje změnu výzvy č. 02_23_021 Mezisektorová spolupráce pro ITI. Touto změnou dochází k navýšení alokace, a to z důvodu zajištění dostatečné rezervy na plnění finančního závazku na podporu územní dimenze vyčísleného textem OP JAK. K navýšení dochází u alokace určené pro Ostravskou a Jihlavskou aglomeraci. Ostatní informace a […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 6. 5. 2025. Zápis je k dispozici ZDE.

Číst více

Zveřejnění vzoru šablony a Kontrolního listu Plánu správy dat

V souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce – specifická část je jednou z povinností příjemců výzkumných výzev zajistit správu výzkumných dat, která byla shromážděna či vytvořena v průběhu realizace projektu. Tato povinnost se týká příjemců ve výzvách 02_22_008 Špičkový výzkum, 02_23_025 Společenské a humanitní vědy – člověk a lidstvo v globálních výzvách současnosti, 02_23_020 […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 24. 4. 2025. V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této výzvě obracet […]

Číst více

Seminář pro příjemce – Správa výzkumných dat s Data Stewardship Wizard

V OP JAK mají realizátoři výzkumných projektů povinnost zajistit správu výzkumných dat podle principů FAIR a vypracovat a aktualizovat Plán správy dat. Seminář představí nástroj Data Stewardship Wizard, který může vypracování Plánu správy dat významně usnadnit, a je určen především zástupcům příjemců dotací z výzkumných výzev č. 02_22_008 Špičkový výzkum, č. 02_23_020 Mezisektorová spolupráce, č. […]

Číst více
Ilustrační obrázek

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 7. 3. 2025. V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této výzvě obracet […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 24. 2. 2025. Zápis je k dispozici ZDE.

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 10. 2. 2025 od 10:00 hodin V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé […]

Číst více

Zápisy z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 7. 2. 2025. V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této výzvě obracet […]

Číst více

Zápisy z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápisy z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, která se konala ve dnech 3. 2. 2025 a 4. 2. 2025. V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se […]

Číst více

Aktualizace výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI – navýšení alokace výzvy

Řídicí orgán OP JAK dne 19. 2. 2025 uveřejňuje změnu výzvy č. 02_23_021 Mezisektorová spolupráce pro ITI. Touto změnou dochází k navýšení alokace, a to z důvodu zajištění dostatečné rezervy na plnění finančního závazku na podporu územní dimenze vyčísleného textem OP JAK. K navýšení dochází u alokace určené pro Plzeňskou, Olomouckou a Ústecko-chomutovskou aglomeraci. Ostatní informace […]

Číst více

Zápisy z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápisy z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, která se konala ve dnech 6. 2. 2025 a 10. 2. 2025. Zápisy jsou k dispozici ZDE.  

Číst více

Aktualizace přílohy ZoR k výzvě Mezisektorová spolupráce pro ITI – aktualizace Soupisky k vybraným indikátorům (verze 1 na verzi 2) a doplnění nové Přílohy ZoR (nepovinné postupy OV)

Řídicí orgán OP JAK dne 13. 01. 2025 zveřejňuje aktualizaci přílohy ZoR k výzvě č. 02_23_021 – Mezisektorová spolupráce pro ITI. U výzvy dochází k aktualizaci Soupisky k vybraným indikátorům (verze 1) na aktuální verzi 2 a doplnění nové Přílohy ZoR (nepovinné postupy OV). Více informací o výzvě č. 02_23_021 – Mezisektorová spolupráce pro ITI […]

Číst více

Aktualizace přílohy ZoR k výzvě Mezisektorová spolupráce – aktualizace Soupisky k vybraným indikátorům (verze 1 na verzi 2) a doplnění nové Přílohy ZoR (nepovinné postupy OV)

Řídicí orgán OP JAK dne 13. 01. 2025 zveřejňuje aktualizaci přílohy ZoR k výzvě č. 02_23_020 – Mezisektorová spolupráce. U výzvy dochází k aktualizaci Soupisky k vybraným indikátorům (verze 1) na aktuální verzi 2 a doplnění nové Přílohy ZoR (nepovinné postupy OV). Více informací o výzvě č. 02_23_020 – Mezisektorová spolupráce najdete na Výzva č. […]

Číst více

Metodický výklad Otevřená věda pro projekty výzvy Mezisektorová spolupráce a výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Metodický výklad, kterým se upřesňují povinné postupy otevřené vědy uvedené v Pravidlech pro žadatele a příjemce – specifická část pro výzvu č. 02_23_020 (Mezisektorová spolupráce) a výzvu č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI). Postupy popsané v tomto metodickém výkladu se uplatní i pro již probíhající projekty v této výzvě.    

Číst více
Ilustrační obrázek

Zápisy z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápisy z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, která se konala ve dnech 2. 12. 2024 a 10. 12. 2024. V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se […]

Číst více

Aktualizace výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI – navýšení alokace výzvy

Řídicí orgán OP JAK dne 19. 12. 2024 uveřejňuje změnu výzvy č. 02_23_021 Mezisektorová spolupráce pro ITI. Touto změnou dochází k navýšení alokace, a to z důvodu zajištění dostatečné rezervy na plnění finančního závazku na podporu územní dimenze vyčísleného textem OP JAK. K navýšení dochází u alokace určené pro Plzeňskou aglomeraci. Ostatní informace a podmínky uvedené […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 31. 10. 2024.  Zápis je k dispozici ZDE.

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 13. 11. 2024.  V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této výzvě obracet […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 18. 10. 2024.  V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této výzvě obracet […]

Číst více

Metodický výklad k Pravidlům pro žadatele a příjemce – specifická část, verze 2 pro projekty výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

Řídicí orgán OP JAK informuje příjemce o zveřejnění metodického výkladu k projektům výzvy č. 02_23_021 Mezisektorová spolupráce pro ITI. Metodický výklad upřesňuje způsob rozpadu zálohových plateb na investiční výdaje a neinvestiční výdaje na jednotlivé zdroje financování. Metodický výklad naleznete na záložce Dokumenty ZDE.

Číst více

Zápisy z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápisy z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, která se konala ve dnech 11. 10. 2024 (8:30 a 11:00) a 16. 10. 2024.  V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o […]

Číst více

Aktualizace Výsledků šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru za 1. pololetí 2024

ŘO OP JAK informuje žadatele o aktualizaci přílohy „Výsledky šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru“ relevantních výzev. Příloha zohledňuje údaje o průměrném výdělku za 1. pololetí 2024 zveřejněné na webovém portálu www.ispv.cz a je platná pro žádosti o podporu podané v MS2021+ ode dne 1. 11. 2024. Příloha je k dispozici v sekci Dokumenty u výzvy […]

Číst více

Zápisy z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápisy z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, která se konala ve dnech 20. 9. 2024 a 23. 9. 2024. V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 11. 9. 2024.  Zápis je k dispozici ZDE.

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 10. 9. 2024.  Zápis je k dispozici ZDE.  

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 6. 9. 2024.  V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této výzvě obracet […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 5. 9. 2024.  V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této výzvě obracet […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 20. 8. 2024.  V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této výzvě obracet […]

Číst více
Ilustrační obrázek

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 21. 8. 2024.  V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této výzvě obracet […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 26. 8. 2024.  V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 14. 8. 2024.  Zápis je k dispozici ZDE.

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 24. 6. 2024.  V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této výzvě obracet […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 21. 6. 2024.  V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této výzvě obracet […]

Číst více

Zápisy z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápisy z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, která se konala ve dnech 6. 6. 2024 a 7. 6. 2024. V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se […]

Číst více

Vzory příloh ZoR/ŽoP pro projekty výzvy č. 02_23_021 Mezisektorová spolupráce pro ITI

Řídicí orgán OP JAK informuje žadatele o zveřejnění vzorů příloh zpráv o realizaci projektů, žádostí o platbu. Vzory naleznete na záložce Dokumenty v sekci Vzory příloh ZoR/ŽoP ZDE.

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 5. 4. 2024.  Zápis je k dispozici ZDE.  

Číst více

Aktualizace Kalkulaček jednorázové částky (b1)

ŘO OP JAK informuje žadatele o aktualizaci Kalkulaček jednorázové částky (b1). Kalkulačky zohledňují údaje o průměrném výdělku za rok 2023 zveřejněné na webovém portálu www.ispv.cz a jsou platné pro žádosti o podporu podané v MS2021+ ode dne 1. 5. 2024 v projektech výzev č. 02_23_014 Open Science I, č. 02_23_017 Akční plánování v území – MAP, č. 02_23_018 Akční […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 21. 3. 2024.  Zápis je k dispozici ZDE.

Číst více

Aktualizace Výsledků šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru za rok 2023

ŘO OP JAK informuje žadatele o aktualizaci přílohy „Výsledky šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru“ relevantních výzev. Příloha zohledňuje údaje o průměrném výdělku za rok 2023 zveřejněné na webovém portálu www.ispv.cz a je platná pro žádosti o podporu podané v MS2021+ ode dne 1. 5. 2024.  Příloha je k dispozici v sekci Dokumenty u výzvy č. […]

Číst více

Vzor přílohy ZoR/ŽoP „Detailní rozpočet“ pro projekty výzev č. 02_23_020 Mezisektorová spolupráce a č. 02_23_021 Mezisektorová spolupráce pro ITI

Řídicí orgán OP JAK informuje příjemce o zveřejnění vzoru přílohy ZoR/ŽoP „Detailní rozpočet“ u výzev č. 02_23_020 Mezisektorová spolupráce a č. 02_23_021 Mezisektorová spolupráce pro ITI. „Detailní rozpočet“ slouží k evidenci položek rozpočtu partnerů projektů financovaných v režimu GBER a sledování čerpání těchto položek a přesunů prostředků souvisejících s těmito položkami. Vzor naleznete na záložce […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 18. 3. 2024.  Zápis je k dispozici ZDE.

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 15. 3. 2024.  V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této výzvě obracet […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 11. 3. 2024.  Zápis je k dispozici ZDE.  

Číst více

Zápisy z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápisy z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, která se konala ve dnech 5.  3. 2024 a 7. 3. 2024. V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 1. 3. 2024.  V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této výzvě obracet […]

Číst více

Metodický dopis č. 2 (zákoník práce) k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část

ŘO OP JAK informuje žadatele a příjemce individuálních projektů OP JAK, že byl zveřejněn Metodický dopis č. 2 k PpŽP – obecná část verze 2, kterým se v souvislosti se změnami v zákoníku práce upravuje způsobilost osobních výdajů za zaměstnance vykonávající práci na základě dohod o provedení práce a dohod o pracovní činnosti, včetně náhrad za dovolenou. […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 20. 11. 2023.  V případě dotazů týkajících se dokládání dokumentů (vč. jejich obsahu) před vydáním právního aktu o poskytnutí/převodu podpory se mohou žadatelé v této výzvě obracet […]

Číst více

Změna výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

Řídicí orgán OP JAK dne 23. 10. 2023 uveřejňuje změnu výzvy č. 02_23_021 Mezisektorová spolupráce pro ITI. Tato změna spočívá v úpravě textu výzvy a související dokumentace tak, aby nedocházelo k nejasnostem. Do textu výzvy i Pravidel pro žadatele a příjemce – specifická část je explicitně doplněna možnost realizace aktivity 1 Řízení projektu subjektům v […]

Číst více

Aktualizace Výsledků šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru za 1. pololetí 2023

ŘO OP JAK informuje žadatele o aktualizaci přílohy „Výsledky šetření ISPV pro mzdovou a platovou sféru“ relevantních výzev. Příloha zohledňuje údaje o průměrném výdělku za 1. pololetí 2023 zveřejněné na webovém portálu www.ispv.cz a je platná pro žádosti o podporu podané v MS2021+ ode dne 1. 11. 2023.  Příloha je k dispozici v sekci Dokumenty u výzvy […]

Číst více

Zveřejnění záznamu ze semináře pro žadatele výzev č. 02_23_020 Mezisektorová spolupráce a č. 02_23_021 Mezisektorová spolupráce pro ITI

Řídicí orgán OP JAK zveřejňuje záznam z distančního semináře pro žadatele o finanční podporu z výzev č. 02_23_020 Mezisektorová spolupráce a č. 02_23_021 Mezisektorová spolupráce pro ITI, který se uskutečnil dne 12. září 2023. Záznam ze semináře je dostupný ke shlédnutí ZDE. Pod videem naleznete (po kliknutí na tlačítko „ZOBRAZIT VÍCE/SHOW MORE“) program semináře s interaktivní stopáží. Prezentace […]

Číst více

Změna výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

Řídicí orgán OP JAK dne 10. 8. 2023 uveřejňuje změnu výzvy č. 02_23_021 Mezisektorová spolupráce pro ITI. Touto změnou dochází k upřesnění alokace na základě ukončení procesu schvalování programových rámců jednotlivých aglomerací Integrované teritoriální investice (ITI). K aktualizaci dochází pouze u alokace určené pro Plzeňskou aglomeraci, která byla dána do souladu s částkou požadované alokace […]

Číst více

Metodický dopis č. 1 (publicita) k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 2

Řídicí orgán OP JAK vydal s účinností od 1. 8. 2023 Metodický dopis č. 1 k Pravidlům pro žadatele a příjemce – obecná část verze 2, který se týká povinnosti realizátorů strategických projektů  a projektů s celkovými výdaji nad 10 mil. Eur uspořádat do konce realizace projektu komunikační akci s přizváním zástupců Evropské komise za podmínek uvedených v kap. […]

Číst více

Výzva č. 02_23_021 Mezisektorová spolupráce pro ITI

Řídicí orgán OP JAK dne 29. 6. 2023 vyhlašuje výzvu č. 02_23_021 Mezisektorová spolupráce pro ITI, jejímž cílem je podpora spolupráce mezi VO a aplikační sférou s důrazem na konkrétní společné výzkumné záměry, budoucí aplikovatelnost výsledků a budování dlouhodobého partnerství. Výzva je zaměřena konkrétně na podporu projektů, které jsou v souladu s integrovanou územní strategií […]

Číst více

Přes 4 miliardy korun na spolupráci výzkumných organizací s aplikační sférou

Praha, 28. června 2023 – Operační program Jan Amos Komenský podpoří spolupráci mezi výzkumnými organizacemi a aplikační sférou. Alokace je v součtu více než 4 miliardy korun z evropských fondů. Vyhlašované výzvy Mezisektorová spolupráce a Mezisektorová spolupráce pro ITI jsou v souladu s Národní RIS3 strategií, což zajistí, že podpora půjde skutečně tam, kde má Česká republika potenciál. Dnes […]

Číst více

Nejsou k dispozici žádné akce.