Fotoreportáž z projektu:
V rámci projektu byly podpořeny aktivity směřující k inovativní výuce, učitelé využili širokou škálu vzdělávacích akcí a od svých kolegů získali v rámci sdílení další cenné zkušenosti.
Školní dílna byla z prostředků OP JAK vybavena nástroji, učitelé mohli být proškoleni. Výrobky jsou využívány při propagaci školy, ve volitelných předmětech, praktické využití mají rovněž na školní zahradě.
Škola nabízí celou řadu volitelných předmětů. V rámci polytechnické výchovy například žáci pracují s robotickými stavebnicemi a učí se základům programování. Robotické stavebnice jsou také součástí povinného předmětu informatika.
Kreativita v praxi aneb Nejen vědou živ je člověk.
Výtvarná výchova trošku jinak. Tentokrát byla inspirací díla našeho rodáka Otakara Štáfla. Pod jeho přísným pohledem vznikají obrazy budoucích slavných umělců.
Bez moderních technologií to nepůjde, proto se děti žáci, jak na ně. Rozumné využívání dostupných možností patří k základům informační gramotnosti. Zde se škole osvědčila i tandemová výuka. Soustředění, definování problému, hledání řešení – i to je práce v hodinách informatiky.
Virtuální realita simuluje reálné prostředí a učí žáky například třídit odpad, postavit zeď či míchat barvy.
Na dvou 3D tiskárnách vznikají zajímavé předměty – celý proces si již žáci umí i sami naprogramovat.
Šikovnost, trpělivost, umělecké cítění – výsledkem jsou dekorativní předměty, které zdobí nejen školní interiér, ale jsou rovněž součástí prodejních charitativních akcí.
Už nám to roste! Z projektových finančních prostředků byly zakoupeny i dvě hydroponické zahrádky.
Více o ZŠ Havlíčkův Brod, V Sadech 560