Stačí na sociálních sítích uvést logo programu, nebo je povinností příjemce uvést další text, který musí být zveřejněn?

Záleží na skutečnosti, jaký příspěvek je zveřejňován. Pokud daný příspěvek umožňuje loga uvést, měly by být vždy uvedeny logo EU s větou „Spolufinancováno z EU“ a logo MŠMT v souladu s kap. 7.7.3 obecných PpŽP. Pokud je konkrétní projekt na sociálních sítích, stejně tak jako např. na webové stránce prezentován, měl by být zároveň uveden […]

Číst více »

Je nutné informace k povinné publicitě na obrazovce Publicita vykazovat v každé ZoR nebo stačí uvést pouze v první ZoR?

Povinné nástroje publicity (dočasný billboard / stálý billboard / pamětní desku, plakát) a související činnosti (informace na webových stránkách a sociálních sítích) je nutno splnit co nejdříve od zahájení fyzické realizace projektu, nejpozději však do doby předložení první ZoR. Příjemce o splnění informuje v první ZoR a následně i v rámci povinností ZZoR. Plnění nepovinných nástrojů/volitelné […]

Číst více »

Je daná nějaká velikost loga EU a MŠMT?

Ano, je dána Manuálem jednotného vizuálního stylu fondů EU v programovém období 2021–2027. Pro tvorbu povinných nástrojů pak doporučuje ŘO využívat Generátor nástrojů povinné publicity v programovém období 2021–2027, do něhož jsou veškerá pravidla užívání log již zakomponována a výstupem je tak nástroj, který plně odpovídá všem požadovaným pravidlům publicity daného programového období/programu.

Číst více »

Kde bude umístěna pamětní deska, když je přístroj (nebo jiná část projektového vybavení, investic atd.) situován jinde než u příjemce?

O umístění rozhoduje příjemce, podmínkou je pouze to, aby byla na místě dobře viditelném pro veřejnost.

Číst více »

Jak dlouho musí být umístěna pamětní deska?

Permanentní billboard nebo stálá pamětní deska musí být umístěn/a po celou dobu fyzické existence dané operace (v případě stavby po dobu existence stavby, v případě pořízení stroje po dobu fungování stroje atp.).

Číst více »

Co je přesně myšleno komunikační akcí projektu?

Jedná se o akci, na kterou je zvána širší veřejnost a jejímž účelem je šířit povědomí o realizaci projektu (nikoli tedy primární cílová skupina projektu). Příjemce zve zástupce ŘO a EK.

Číst více »