Aktuality

Aktualizace výzvy MSCA FELLOWSHIPS CZ – přidání korekčního koeficientu pro Írán

Řídicí orgán OP JAK dne 6. 5. 2024 zveřejňuje aktualizaci výzvy č. 02_22_010 – MSCA FELLOWSHIPS CZ. Předmětem změny je úprava přílohy výzvy Přehled hodnot korekčního koeficientu. Je doplněn korekční koeficient pro Írán a informace/instrukce, jak postupovat v případě požadavku na uplatnění korekčního koeficientu státu neuvedeného v seznamu. Dále je vydán Metodický dopis č. 2 […]

Číst více

Vzory příloh ZoR pro projekty výzvy č. 02_24_031 Šablony pro neformální vzdělávání

Řídicí orgán OP JAK informuje příjemce o zveřejnění vzorů příloh zpráv o realizaci projektů. Vzory naleznete na záložce Dokumenty v sekci Vzory příloh ZoR/ŽoP ZDE.

Číst více

Personální pozice v II. vlně šablon OP JAK

Řídicí orgán OP JAK si dovoluje informovat, že v souladu s harmonogramem výzev OP JAK se plánuje vyhlášení II. vlny šablon pro školy a školská zařízení v září 2024. I nadále se počítá se šablonami pro mateřské a základní školy vč. školních družin a školních klubů, základní umělecké školy, střediska volného času, střední a vyšší odborné školy, domovy […]

Číst více

Šablony OP JAK – praktický postup pro dřívější ukončení projektů

Řídicí orgán OP JAK připravil praktický postup pro příjemce dotace ve výzvě 02_22_002 Šablony pro MŠ a ZŠ I a 02_22_003 Šablony pro SŠ a VOŠ I, kteří se rozhodnou ukončit realizace projektu dříve. Tento podpůrný materiál shrnuje metodické podmínky a administrativní úkony podání žádosti o dřívější ukončení projektu. Praktický postup pro podání žádost o […]

Číst více

Šablony OP JAK – postup vykazování indikátoru 600 000 bez IS ESF v závěrečných zprávách o realizaci

Řídicí orgán OP JAK připravil praktický postup pro příjemce dotace ve výzvě 02_22_002 Šablony pro MŠ a ZŠ I a 02_22_003 Šablony pro SŠ a VOŠ I, kteří ve svých projektech realizují šablony Vzdělávání pracovníků a/nebo Spolupráce pracovníků a vykazují indikátor 600 000. Tento postup vznikl pro náhradní vykázání ESF indikátorů v závěrečných zprávách o realizaci v […]

Číst více

Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy Mezisektorová spolupráce pro ITI

ŘO OP JAK zveřejňuje Zápis z jednání Hodnoticí komise pro hodnocení projektů předložených v rámci výzvy č. 02_23_021 (Mezisektorová spolupráce pro ITI) v prioritě 1 OP JAK, které se konalo dne 5. 4. 2024.  Zápis je k dispozici ZDE.  

Číst více
Ilustrační obrázek

Dotaz měsíce k šablonám – duben 2024

Od května 2022 Odbor administrace zjednodušených projektů ve spolupráci s konzultační linkou pro šablony OP vybírá jeden z nejčastějších dotazů žadatelů a příjemců zjednodušených projektů za uplynulý měsíc a zveřejňuje odpověď na webových stránkách OP JAK. Otázka za duben 2024 pro výzvu Šablony pro MŠ a ZŠ I Realizujeme aktivitu Školní psycholog/Školní speciální pedagog na základní […]

Číst více

Dotaz měsíce k šablonám pro neformální vzdělávání – duben 2024

Od dubna 2024 Odbor administrace zjednodušených projektů ve spolupráci s konzultační linkou pro šablony OP vybírá jeden z nejčastějších dotazů žadatelů a příjemců zjednodušených projektů výzvy Šablony pro neformální vzdělávání za uplynulý měsíc a zveřejňuje odpověď na webových stránkách OP JAK. Otázka za duben 2024 pro výzvu Šablony pro neformální vzdělávání Může hlavní spolek jakožto příjemce […]

Číst více

Vzory příloh ZoR/ŽoP pro projekty výzvy 02_22_008 Špičkový výzkum

Řídicí orgán OP JAK informuje příjemce dotace ve výzvě Špičkový výzkum o zveřejnění aktualizovaného vzoru Souhrnné soupisky pro vykazování indikátorů, která je přílohou ZoR/ŽoP projektů. Vzor naleznete na záložce Dokumenty ZDE.

Číst více

Zveřejnění aktualizované Kalkulačky jednorázové částky (b1)

ŘO OP JAK informuje příjemce o zveřejnění aktualizované Kalkulačky jednorázové částky (b1) ZDE. Kalkulačka zohledňuje údaje o průměrném výdělku za rok 2023 zveřejněné na webovém portálu www.ispv.cz. Kalkulačku použije příjemce v případě, že žádá dne 18. 4. 2024 nebo později o navýšení sazeb pro pozice administrativního týmu. ŘO vydává dvě verze kalkulačky, které se liší pouze pozicí […]

Číst více