Náplň práce:
- právní poradenství a metodická činnost v oblasti výkladu zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, a případně dalších zákonů majících přímou souvislost s výkonem veřejnosprávních kontrol;
- právní poradenství a metodická činnost v rámci určeného služebního útvaru, zejména se zaměřením na oblast veřejných zakázek, správního práva, zákona o registru smluv a zákona o střetu zájmů;
- participace na výkonu veřejnosprávních kontrol z hlediska ověřování veřejných zakázek, střetu zájmů a možných indikátorů podvodu a s tím související spolupráce s garanty kontrol napříč odborem kontroly operačních programů;
- práce s monitorovacími systémy a aplikacemi (MS2021+ a MS2014+, CRIBIS, Arachne, ASPI);
- vedení interní evidence a zpracování podkladů a výstupů k řešení podnětů ke kontrolám a k požadavkům relevantních orgánů;
- zpracování odborných stanovisek, informací a připomínek v rozsahu svého pracovního zařazení;
- samostatná práce koncepčního typu zahrnující analytické činnosti a dohled nad aktuálností postupů a metodik týkajících se realizace veřejnosprávních kontrol a spolupráce při jejich změnách.
Požadavky:
- ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo a právní věda;
- trestní bezúhonnost;
- státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
- znalost anglického jazyka na úrovni A2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky;
- zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
- náležité pracovní nasazení s ohledem na služební cesty po celé České republice.
Výhodou:
- velmi dobrá znalost MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel);
- vysoké pracovní nasazení;
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti;
- ochota a schopnost rychle se učit novým věcem;
- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilita.
Doplňující informace:
- zaměstnání na plný služební úvazek 40 hodin týdně;
- služební poměr na dobu neurčitou v oborech služby: „22 – Legislativa a právní činnost“ a „38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy“;
- přepokládaný nástup: dle dohody;
- platový tarif 36.240 Kč až 52.930 Kč v závislosti na počtu let praxe (14. platová třída);
- osobní příplatek přiznaný zpravidla po ukončení adaptačního procesu až do výše 11.500 Kč měsíčně;
- motivační i mimořádné finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci.
Nabízíme:
- zajímavá práce v příjemném pracovním prostředí v moderní kancelářské budově Harfa Office Park, Českomoravská ul., Praha 9;
- pružná služební doba;
- 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna ročně;
- 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům ročně;
- 2 dny na přípravu k vykonání obecné části úřednické zkoušky;
- 2 dny na přípravu k vykonání zvláštní části úřednické zkoušky ve vykonávaném oboru služby;
- příspěvek na stravování;
- příspěvek na penzijní připojištění / doplňkové penzijní spoření;
- příspěvek na MultiSport kartu;
- zaměstnanecký program mobilního operátora se zvýhodněnými tarify a dalšími službami i pro rodinné příslušníky;
- náležitý adaptační proces a přidělení mentora;
- další profesní rozvoj a vzdělávání;
- možnost sjednání home office v rozsahu až 8 dnů v kalendářním měsíci;
- konání příměstských táborů v letních měsících pro děti zaměstnanců;
- možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů.
Přihlášky je možné zasílat nejpozději do 15. dubna 2025 podle pokynů přes tlačítko „Mám zájem“: