PRÁVNÍK / PRÁVNIČKA V ODDĚLENÍ KOORDINACE A PODPORY KONTROL

Náplň práce:

  • právní poradenství a metodická činnost v oblasti výkladu zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, a případně dalších zákonů majících přímou souvislost s výkonem veřejnosprávních kontrol;
  • právní poradenství a metodická činnost v rámci určeného služebního útvaru, zejména se zaměřením na oblast veřejných zakázek, správního práva, zákona o registru smluv a zákona o střetu zájmů;
  • participace na výkonu veřejnosprávních kontrol z hlediska ověřování veřejných zakázek, střetu zájmů a možných indikátorů podvodu a s tím související spolupráce s garanty kontrol napříč odborem kontroly operačních programů;
  • práce s monitorovacími systémy a aplikacemi (MS2021+ a MS2014+, CRIBIS, Arachne, ASPI);
  • vedení interní evidence a zpracování podkladů a výstupů k řešení podnětů ke kontrolám a k požadavkům relevantních orgánů;
  • zpracování odborných stanovisek, informací a připomínek v rozsahu svého pracovního zařazení;
  • samostatná práce koncepčního typu zahrnující analytické činnosti a dohled nad aktuálností postupů a metodik týkajících se realizace veřejnosprávních kontrol a spolupráce při jejich změnách.

Požadavky:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo a právní věda;
  • trestní bezúhonnost;
  • státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
  • znalost anglického jazyka na úrovni A2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky;
  • zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
  • náležité pracovní nasazení s ohledem na služební cesty po celé České republice.

 Výhodou:

  • velmi dobrá znalost MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel);
  • vysoké pracovní nasazení;
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti;
  • ochota a schopnost rychle se učit novým věcem;
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilita.

Doplňující informace:

  • zaměstnání na plný služební úvazek 40 hodin týdně;
  • služební poměr na dobu neurčitou v oborech služby: „22 – Legislativa a právní činnost“ a „38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy“;
  • přepokládaný nástup: dle dohody;
  • platový tarif 36.240 Kč až 52.930 Kč v závislosti na počtu let praxe (14. platová třída);
  • osobní příplatek přiznaný zpravidla po ukončení adaptačního procesu až do výše 11.500 Kč měsíčně;
  • motivační i mimořádné finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci.

Nabízíme:

  • zajímavá práce v příjemném pracovním prostředí v moderní kancelářské budově Harfa Office Park, Českomoravská ul., Praha 9;
  • pružná služební doba;
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna ročně;
  • 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům ročně;
  • 2 dny na přípravu k vykonání obecné části úřednické zkoušky;
  • 2 dny na přípravu k vykonání zvláštní části úřednické zkoušky ve vykonávaném oboru služby;
  • příspěvek na stravování;
  • příspěvek na penzijní připojištění / doplňkové penzijní spoření;
  • příspěvek na MultiSport kartu;
  • zaměstnanecký program mobilního operátora se zvýhodněnými tarify a dalšími službami i pro rodinné příslušníky;
  • náležitý adaptační proces a přidělení mentora;
  • další profesní rozvoj a vzdělávání;
  • možnost sjednání home office v rozsahu až 8 dnů v kalendářním měsíci;
  • konání příměstských táborů v letních měsících pro děti zaměstnanců;
  • možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů.

Přihlášky je možné zasílat nejpozději do 15. dubna 2025 podle pokynů přes tlačítko „Mám zájem“:

Pracovní nabídka

"Mám zájem"

Číslo jednací

MSMT-VYB-44/2025-2

Termín pro podání přihlášky

15. 04. 2025

Kontakt

Mgr. Vladimíra Molčáková

vladimira.molcakova@msmt.gov.cz