KOORDINÁTOR*KA PŘIPOMÍNEK V ODDĚLENÍ PŘIPOMÍNEK A RIZIK

Náplň práce:

  • zajištění procesu přezkumného řízení proti výsledkům hodnocení projektů;
  • zajištění zasedání Přezkumné komise, včetně role tajemníka této komise;
  • evidence připomínek k procesu schvalování a dohled nad lhůtami pro jejich vypořádání;
  • zajištění vyřízení připomínek podaných příjemcem k podkladům Řídícího orgánu v období realizace projektu;
  • evidence připomínek k podkladům Řídícího orgánu po vydání právního aktu a dohled nad lhůtami
    pro jejich vypořádání;
  • participace na úpravě metodických postupů operačního programu Jan Amos Komenský.

Požadavky:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • trestní bezúhonnost;
  • státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
  • znalost anglického jazyka na úrovni A2) podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky;
  • zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost a spolehlivost.

Výhodou:

  • zkušenosti s výkonem veřejnosprávních nebo administrativních kontrol čerpání prostředků EU fondů;
  • výborná znalost MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel);
  • preciznost ve vedení interních evidencí;
  • vynikající organizační a komunikační schopnosti;
  • schopnost analytického a syntetického myšlení a schopnost tvůrčího psaní;
  • ochota a schopnost rychle se učit novým věcem;
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilita.

Doplňující informace:

  • zaměstnání na plný úvazek 40 hodin týdně;
  • pracovní poměr na dobu určitou v oboru služby: „38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy“;
  • přepokládaný nástup: 15. únor 2025 případně dle dohody;
  • platový tarif 30.780 Kč až 45.420 Kč v závislosti na počtu let praxe (13. platová třída);
  • osobní příplatek přiznaný zpravidla po ukončení adaptačního procesu až do výše 9.200 Kč měsíčně;
  • motivační i mimořádné finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci.

Nabízíme:

  • zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v moderní administrativní budově Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9, s výbornou dopravní dostupností v blízkosti MHD;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dnů indispozičního volna;
  • 8 dnů home office v měsíci;
  • stravenky;
  • příspěvek na penzijní / doplňkové penzijní spoření;
  • zaměstnanecký program mobilního operátora;
  • pružnou služební dobu;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • náležitý adaptační proces s přidělením mentora;
  • možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování
a právo na přenositelnost údajů.

Přihlášky je možné zasílat nejpozději do 13. ledna 2025 podle pokynů přes tlačítko „Mám zájem“:

Pracovní nabídka

"Mám zájem"

Číslo jednací

MSMT-VYB-230/2024-2

Termín pro podání přihlášky

13. 01. 2025

Kontakt

Mgr. Vladimíra Molčáková

vladimira.molcakova@msmt.gov.cz