Náplň práce:
- zajištění procesu přezkumného řízení proti výsledkům hodnocení projektů;
- zajištění zasedání Přezkumné komise, včetně role tajemníka této komise;
- evidence připomínek k procesu schvalování a dohled nad lhůtami pro jejich vypořádání;
- zajištění vyřízení připomínek podaných příjemcem k podkladům Řídícího orgánu v období realizace projektu;
- evidence připomínek k podkladům Řídícího orgánu po vydání právního aktu a dohled nad lhůtami
pro jejich vypořádání; - participace na úpravě metodických postupů operačního programu Jan Amos Komenský.
Požadavky:
- ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
- trestní bezúhonnost;
- státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
- znalost anglického jazyka na úrovni A2) podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky;
- zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost a spolehlivost.
Výhodou:
- zkušenosti s výkonem veřejnosprávních nebo administrativních kontrol čerpání prostředků EU fondů;
- výborná znalost MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel);
- preciznost ve vedení interních evidencí;
- vynikající organizační a komunikační schopnosti;
- schopnost analytického a syntetického myšlení a schopnost tvůrčího psaní;
- ochota a schopnost rychle se učit novým věcem;
- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilita.
Doplňující informace:
- zaměstnání na plný úvazek 40 hodin týdně;
- pracovní poměr na dobu určitou v oboru služby: „38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy“;
- přepokládaný nástup: 15. únor 2025 případně dle dohody;
- platový tarif 30.780 Kč až 45.420 Kč v závislosti na počtu let praxe (13. platová třída);
- osobní příplatek přiznaný zpravidla po ukončení adaptačního procesu až do výše 9.200 Kč měsíčně;
- motivační i mimořádné finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci.
Nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v moderní administrativní budově Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9, s výbornou dopravní dostupností v blízkosti MHD;
- 5 týdnů dovolené;
- 5 dnů indispozičního volna;
- 8 dnů home office v měsíci;
- stravenky;
- příspěvek na penzijní / doplňkové penzijní spoření;
- zaměstnanecký program mobilního operátora;
- pružnou služební dobu;
- možnost dalšího odborného vzdělávání;
- náležitý adaptační proces s přidělením mentora;
- možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování
a právo na přenositelnost údajů.
Přihlášky je možné zasílat nejpozději do 13. ledna 2025 podle pokynů přes tlačítko „Mám zájem“: