Náplň práce:
- kontrola / administrativní ověřování veřejných zakázek realizovaných v rámci projektů financovaných z operačních programů;
- ověřování souladu postupu příjemců dotace jako zadavatelů veřejných zakázek s legislativou EU a ČR, pravidly operačních programů a dalšími relevantními dokumenty a provádění souvisejících úkonů;
- poskytování odborného poradenství v oblasti administrativního ověřování veřejných zakázek odborům administrace sekce mezinárodních vztahů, EU a ESIF;
- poskytování odborné a metodické podpory žadatelům a příjemcům dotací v oblasti zadávání veřejných zakázek;
- podílení se na odhalování a šetření nesrovnalostí a podezření na porušení rozpočtové kázně zjištěných realizovanou kontrolou;
- provádění operací spojených s výkonem kontrolní činnosti v informačním systému.
Požadavky:
- ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
- trestní bezúhonnost;
- státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
- znalost anglického jazyka na úrovni A2) podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky;
- zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
- náležité pracovní nasazení s ohledem na služební cesty po celé České republice.
Výhody na straně žadatele:
- zkušenosti s aplikací zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek;
- velmi dobrá znalost MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel);
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti;
- ochota a schopnost rychle se učit novým věcem;
- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilita.
Doplňující informace:
- zaměstnání na plný služební úvazek 40 hodin týdně;
- služební poměr na dobu neurčitou v oborech služby: „22 – Legislativa a právní činnost a „38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy“;
- přepokládaný nástup: 15.únor 2025 případně dle dohody;
- platový tarif 34.840 Kč až 51.530 Kč v závislosti na počtu let praxe (14. platová třída);
- osobní příplatek přiznaný zpravidla po ukončení adaptačního procesu až do výše 11.500 Kč měsíčně;
- motivační i mimořádné finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci.
Nabízíme:
- atraktivní práci v moderním prostředí administrativní budovy Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9, s výbornou dopravní dostupností v blízkosti MHD (metro, tram), příp. vlakového nádraží Praha – Libeň;
- 5 týdnů dovolené;
- 5 dnů indispozičního volna;
- 8 dnů home office v měsíci;
- stravenky;
- příspěvek na penzijní / doplňkové penzijní spoření;
- zaměstnanecký program mobilního operátora;
- pružnou služební dobu;
- možnost dalšího odborného vzdělávání;
- adaptační proces s přidělením mentora;
- možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů.
Přihlášky je možné zasílat nejpozději do 15. ledna 2025 podle pokynů přes tlačítko „Mám zájem“: