Garant*ka kontrol veřejných zakázek v oddělení kontroly veřejných zakázek

Náplň práce:

  • kontrola / administrativní ověřování veřejných zakázek realizovaných v rámci projektů financovaných z operačních programů;
  • ověřování souladu postupu příjemců dotace jako zadavatelů veřejných zakázek s legislativou EU a ČR, pravidly operačních programů a dalšími relevantními dokumenty a provádění souvisejících úkonů;
  • poskytování odborného poradenství v oblasti administrativního ověřování veřejných zakázek odborům administrace sekce mezinárodních vztahů, EU a ESIF;
  • poskytování odborné a metodické podpory žadatelům a příjemcům dotací v oblasti zadávání veřejných zakázek;
  • podílení se na odhalování a šetření nesrovnalostí a podezření na porušení rozpočtové kázně zjištěných realizovanou kontrolou;
  • provádění operací spojených s výkonem kontrolní činnosti v informačním systému.

Požadavky:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • trestní bezúhonnost;
  • státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
  • znalost anglického jazyka na úrovni A2) podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky;
  • zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
  • náležité pracovní nasazení s ohledem na služební cesty po celé České republice.

Výhody na straně žadatele:

  • zkušenosti s aplikací zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek;
  • velmi dobrá znalost MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel);
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti;
  • ochota a schopnost rychle se učit novým věcem;
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilita.

Doplňující informace: 

  • zaměstnání na plný služební úvazek 40 hodin týdně;
  • služební poměr na dobu neurčitou v oborech služby: „22 – Legislativa a právní činnost a „38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy“;
  • přepokládaný nástup: 15.únor 2025 případně dle dohody;
  • platový tarif 34.840 Kč až 51.530 Kč v závislosti na počtu let praxe (14. platová třída);
  • osobní příplatek přiznaný zpravidla po ukončení adaptačního procesu až do výše 11.500 Kč měsíčně;
  • motivační i mimořádné finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci.

Nabízíme:

  • atraktivní práci v moderním prostředí administrativní budovy Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9, s výbornou dopravní dostupností v blízkosti MHD (metro, tram), příp. vlakového nádraží Praha – Libeň;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dnů indispozičního volna;
  • 8 dnů home office v měsíci;
  • stravenky;
  • příspěvek na penzijní / doplňkové penzijní spoření;
  • zaměstnanecký program mobilního operátora;
  • pružnou služební dobu;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • adaptační proces s přidělením mentora;
  • možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů.

Přihlášky je možné zasílat nejpozději do 15. ledna 2025 podle pokynů přes tlačítko „Mám zájem“:

Pracovní nabídka

"Mám zájem"

Číslo jednací

MSMT-VYB-233/2024-3

Termín pro podání přihlášky

15. 01. 2025

Kontakt

Mgr. Vladimíra Molčáková

vladimira.molcakova@msmt.gov.cz