Administrátor*ka v oddělení hodnocení a schvalování projektů

Náplň práce:

  • zajišťování procesu schvalování, jeho správnosti a souladu s pravidly OP a příprava a zpracování časového harmonogramu;
  • příprava a realizace seminářů pro žadatele a školení pro hodnotitele OP;
  • zajišťování procesu komunikace s žadateli;
  • zabezpečení procesu komunikace s hodnotiteli a experty. Kontrola jejich práce, včetně následného hodnocení hodnotitelů;
  • zabezpečení procesu jednání hodnoticích/výběrových komisí;
  • spolupráce s oddělením koncepce výzev OP pro vysoké školy a výzkum a vývoj a oddělením koncepce výzev OP pro regionální školství, a to v případě nejasností při posuzování přijatelnosti;
  • zajištění archivace dokumentů související s činnostmi oddělení;
  • zabezpečení dalších činností dle Operačního manuálu.

Požadujeme:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • trestní bezúhonnost;
  • státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
  • zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
  • výhodou je velmi dobrá znalost MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel);
  • vysoké pracovní nasazení;
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti a písemný projev;
  • ochota a schopnost rychle se učit novým věcem.

Doplňující informace:

  • zaměstnání na plný úvazek na pozici ministerský rada v oddělení hodnocení a schvalování projektů;
  • služební poměr na dobu neurčitou;
  • přepokládaný nástup 1. února 2025 nebo dle dohody;
  • platový tarif 30 780 – 45 420 Kč v závislosti na počtu let praxe (13. platová třída);
  • osobní příplatek;
  • motivační i mimořádné finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci.

Nabízíme:

  • zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v moderní administrativní budově Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9, s výbornou dopravní dostupností v blízkosti MHD;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dnů indispozičního volna;
  • 8 dnů home office v měsíci;
  • až 6 dnů individuálního služebního volna ke studijním účelům;
  • příspěvek na stravování;
  • příspěvek na penzijní / doplňkové penzijní spoření;
  • zaměstnanecký program mobilního operátora;
  • pružnou služební dobu;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • náležitý adaptační proces s přidělením mentora;
  • možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů.

V odůvodněných případech po dohodě mezi žadatelem a výběrovou komisí učiněné prostřednictvím administrátora výběrového řízení lze provést pohovor on-line formou.

Přihlášky je možné zasílat nejpozději do 31. prosince 2024 podle pokynů přes tlačítko „Mám zájem“:

Pracovní nabídka

"Mám zájem"

Číslo jednací

MSMT-VYB-222/2024-3

Termín pro podání přihlášky

31. 12. 2024

Kontakt

Ing. Alena Hospodková

alena.hospodkova@msmt.gov.cz