GARANT*KA KONTROL V ODDĚLENÍ KONTROLY PROJEKTŮ ESIF II

Náplň práce:

  • kontrola projektů ESIF na místě u příjemců pomoci/partnerů projektů Operačních programů Jan Amos Komenský a Výzkum, vývoj a vzdělávání po celé České republice;
  • odpovědnost za přípravu a realizaci veřejnosprávních kontrol z pozice vedoucího kontrolní skupiny;
  • zpracovávání protokolů o kontrole a další dokumentace související s kontrolou na místě;
  • evidence kontrolních spisů a kontrol na místě v informačních systémech;
  • participace na odhalování nesrovnalostí a identifikaci podezření na porušení rozpočtové kázně;
  • účast na odborných poradách oddělení.

Požadavky:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • trestní bezúhonnost;
  • státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
  • znalost anglického jazyka na úrovni A2) podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky;
  • zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
  • náležité pracovní nasazení s ohledem na služební cesty po celé České republice.

 Výhodou:

  • znalost veřejnosprávních kontrol dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a dle zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád);
  • náležité pracovní nasazení s ohledem na služební výjezdy po celé ČR;
  • dobré organizační a komunikační schopnosti;
  • dobrá znalost MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel);
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilita;
  • pozice je vhodná pro absolventy VŠ.

Doplňující informace:

  • zaměstnání na plný služební úvazek 40 hodin týdně;
  • služební poměr na dobu neurčitou v oborech služby: „1 – Finance“ a „38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy“;
  • přepokládaný nástup: 15. únor 2025 případně dle dohody;
  • platový tarif 30.780 Kč až 45.420 Kč v závislosti na počtu let praxe (13. platová třída);
  • osobní příplatek přiznaný zpravidla po ukončení adaptačního procesu až do výše 9.200 Kč měsíčně;
  • motivační i mimořádné finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci.

Nabízíme:

  • zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v moderní administrativní budově Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9, s výbornou dopravní dostupností v blízkosti MHD;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dnů indispozičního volna;
  • 8 dnů home office v měsíci;
  • stravenky;
  • příspěvek na penzijní / doplňkové penzijní spoření;
  • zaměstnanecký program mobilního operátora;
  • pružnou služební dobu;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • náležitý adaptační proces s přidělením mentora;
  • možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů.

Přihlášky je možné zasílat nejpozději do 8. ledna 2025 podle pokynů přes tlačítko „Mám zájem“:

Pracovní nabídka

"Mám zájem"

Číslo jednací

MSMT-VYB-221/2024-3

Termín pro podání přihlášky

08. 01. 2025

Kontakt

Mgr. Vladimíra Molčáková

vladimira.molcakova@msmt.gov.cz