FAQ

Je nutné do tabulky ,,Přehled vyčerpané dovolené OPJAK_DPC_DPP“ vyplňovat i zaměstnance projektu, kterým nevznikl nárok na dovolenou?

V kapitole 8.1.5  Způsobilé výdaje dle druhu, B.4 Neinvestiční kapitola rozpočtu ,,Osobní výdaje“, Pravidla pro žadatele a příjemce – obecná část, verze 3 je uvedeno: ,,Výše nároku na dovolenou je sledována vždy pro každý kalendářní rok zvlášť. Příjemce doloží přehled vyčerpané dovolené za každého zaměstnance, včetně případných hodin nevyčerpané dovolené, které budou převedeny do roku následujícího, společně s ŽoP následující po ukončení kalendářního roku, která již zahrnuje vyúčtování posledních osobních výdajů za předcházející kalendářní rok, a v rámci ZŽoP. Tento přehled může příjemce buď vyplnit do formuláře, který je uveden na www.opjak.cz, nebo v jiném formátu, a to za podmínky, že bude obsahovat veškeré náležitosti vzorového formuláře.“

Dále by se příjemce při vyplňování tabulky ,,Přehled vyčerpané dovolené OPJAK_DPC_DPP“ měl řídit informacemi, které jsou uvedeny na listu ,,Základní informace“, kde je tak uvedeno: ,,… Příjemce doloží přehled vyčerpané dovolené za každého zaměstnance, jehož výdaje jsou hrazeny z přímých výdajů projektu (tj. přehled/y bude/budou doložen/y také za zaměstnance partnera/ů s finančním příspěvkem)“.

Do tabulky ,,Přehled vyčerpané dovolené OPJAK_DPC_DPP“ je tedy nutné vyplňovat údaje za  každého zaměstnance, jehož výdaje jsou hrazeny z přímých výdajů projektu, tj. i za ty zaměstnance, kterým nárok na dovolenou nevznikl.