SPECIALISTA*KA NA TECHNOLOGICKÝ NÁKUP A INOVACE V ODDĚLENÍ MATERIÁLNĚ TECHNICKÉ PODPORY

Základní informace k nabízené pozici:

  • zaměstnání na plný úvazek 40 hodin týdně;
  • služební poměr na dobu neurčitou;
  • výkon státní služby v oboru služby „38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy“;
  • přepokládaný nástup: dle dohody;
  • platový tarif 32.180 Kč až 46.820 Kč v závislosti na počtu let praxe (13. platová třída);
  • osobní příplatek přiznaný zpravidla po ukončení adaptačního procesu až do výše 9.200 Kč měsíčně;
  • motivační i mimořádné finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci.

Pozice je vhodná i pro absolventy VŠ!

 Přehled činností, které budeš vykonávat:

  • zajištění nákupu klíčových technologií, vybavení, a služeb včetně IT (provozní technologie a vybavení, SW, HW, informační systémy a technologie apod.);
  • koordinace správy provozu a podpora interních uživatelů;
  • tvorba řešení na míru potřebám interních uživatelů;
  • tvorba a evidence smluv;
  • příprava školení k technologickým řešením;
  • částečná multimediální produkce.

Přehled požadavků, které musíš splňovat:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • trestní bezúhonnost;
  • státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
  • zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
  • vysoké pracovní nasazení s ohledem na pracovní výjezdy po celé ČR;
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilitu;
  • znalost anglického jazyka nejméně na úrovni A2.

 Přehled dovedností a znalostí, které považujeme za výhodu:

  • zájem o informační technologie a techniku obecně;
  • zájem o problematiku AI;
  • dobrá orientace v oblasti IT, znalost a dovednost pracovat s různým programovým vybavením (například MS Office, Gimp, video editory, WordPress apod.);
  • dobré organizační a komunikační schopnosti;
  • ochota a schopnost rychle se učit novým věcem;
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilita.

Přehled našich benefitů:

  • zajímavá práce v příjemném pracovním prostředí v moderní kancelářské budově Harfa Office Park, Českomoravská ul., Praha 9;
  • pružná služební doba;
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna ročně;
  • 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům ročně;
  • 2 dny na přípravu k vykonání obecné části úřednické zkoušky;
  • 2 dny na přípravu k vykonání zvláštní části úřednické zkoušky ve vykonávaném oboru služby;
  • příspěvek na stravování;
  • příspěvek na penzijní připojištění / doplňkové penzijní spoření;
  • příspěvek na MultiSport kartu;
  • zaměstnanecký program mobilního operátora se zvýhodněnými tarify a dalšími službami i pro rodinné příslušníky;
  • náležitý adaptační proces a přidělení mentora;
  • další profesní rozvoj a vzdělávání;
  • možnost sjednání home office v rozsahu až 8 dnů v kalendářním měsíci;
  • možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů.

Přihlášky je možné zasílat nejpozději do 28. února 2025 podle pokynů přes tlačítko „Mám zájem“:

Pracovní nabídka

"Mám zájem"

Číslo jednací

MSMT-VYB-24/2025-2

Termín pro podání přihlášky

28. 02. 2025

Kontakt

Mgr. Vladimíra Molčáková

vladimira.molcakova@msmt.gov.cz