Základní informace k nabízené pozici:
- zaměstnání na plný úvazek 40 hodin týdně;
- služební poměr na dobu neurčitou;
- výkon státní služby v oboru služby „38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy“;
- přepokládaný nástup: dle dohody;
- platový tarif 32.180 Kč až 46.820 Kč v závislosti na počtu let praxe (13. platová třída);
- osobní příplatek přiznaný zpravidla po ukončení adaptačního procesu až do výše 9.200 Kč měsíčně;
- motivační i mimořádné finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci.
Pozice je vhodná i pro absolventy VŠ!
Přehled činností, které budeš vykonávat:
- zajištění nákupu klíčových technologií, vybavení, a služeb včetně IT (provozní technologie a vybavení, SW, HW, informační systémy a technologie apod.);
- koordinace správy provozu a podpora interních uživatelů;
- tvorba řešení na míru potřebám interních uživatelů;
- tvorba a evidence smluv;
- příprava školení k technologickým řešením;
- částečná multimediální produkce.
Přehled požadavků, které musíš splňovat:
- ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
- trestní bezúhonnost;
- státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
- zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
- vysoké pracovní nasazení s ohledem na pracovní výjezdy po celé ČR;
- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilitu;
- znalost anglického jazyka nejméně na úrovni A2.
Přehled dovedností a znalostí, které považujeme za výhodu:
- zájem o informační technologie a techniku obecně;
- zájem o problematiku AI;
- dobrá orientace v oblasti IT, znalost a dovednost pracovat s různým programovým vybavením (například MS Office, Gimp, video editory, WordPress apod.);
- dobré organizační a komunikační schopnosti;
- ochota a schopnost rychle se učit novým věcem;
- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilita.
Přehled našich benefitů:
- zajímavá práce v příjemném pracovním prostředí v moderní kancelářské budově Harfa Office Park, Českomoravská ul., Praha 9;
- pružná služební doba;
- 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna ročně;
- 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům ročně;
- 2 dny na přípravu k vykonání obecné části úřednické zkoušky;
- 2 dny na přípravu k vykonání zvláštní části úřednické zkoušky ve vykonávaném oboru služby;
- příspěvek na stravování;
- příspěvek na penzijní připojištění / doplňkové penzijní spoření;
- příspěvek na MultiSport kartu;
- zaměstnanecký program mobilního operátora se zvýhodněnými tarify a dalšími službami i pro rodinné příslušníky;
- náležitý adaptační proces a přidělení mentora;
- další profesní rozvoj a vzdělávání;
- možnost sjednání home office v rozsahu až 8 dnů v kalendářním měsíci;
- možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů.
Přihlášky je možné zasílat nejpozději do 28. února 2025 podle pokynů přes tlačítko „Mám zájem“: