PROJEKTOVÝ*Á ADMINISTRÁTOR*KA V ODDĚLENÍ PROJEKTŮ REGIONÁLNÍHO ŠKOLSTVÍ II

Náplň práce:

  • kontrola čerpání a užití finančních prostředků v oblasti projektů operačních programů;
  • administrativní kontrola všech typů Monitorovacích zpráv a Žádostí o platbu u projektů operačních programů;
  • příprava, kontrola a kompletace podkladů pro vydání právních aktů;
  • administrace změnových řízení u projektů v MS2021+;
  • komunikace s příjemci projektů v souvislosti se zajištěním aktuálních a věcně správných dat o projektech v MS2021+.

Požadujeme:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • trestní bezúhonnost;
  • státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
  • zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilitu.

 Doplňující informace:

  • zaměstnání na plný služební úvazek 40 hodin týdně;
  • pracovní poměr na dobu určitou (zástup za překážky ve službě státní zaměstnankyně) v oboru služby: 38 Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy;
  • přepokládaný nástup: 15. ledna 2025 případně dle dohody; 
  • platový tarif 30.780 Kč až 45.420 Kč v závislosti na počtu let praxe (13. platová třída);
  • osobní příplatek přiznaný zpravidla po ukončení adaptačního procesu až do výše 9.200 Kč měsíčně;
  • motivační i mimořádné finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci.

Nabízíme:

  • zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v moderní administrativní budově Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9, s výbornou dopravní dostupností v blízkosti MHD;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dnů indispozičního volna;
  • 8 dnů home office v měsíci;
  • Příspěvek na stravování;
  • příspěvek na penzijní / doplňkové penzijní spoření;
  • zaměstnanecký program mobilního operátora;
  • pružnou služební dobu;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • náležitý adaptační proces s přidělením mentora;
  • možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů.

Přihlášky je možné zasílat nejpozději do 9. prosince 2024 podle pokynů přes tlačítko „Mám zájem“:

Pracovní nabídka

"Mám zájem"

Číslo jednací

MSMT-VYB-212/2024-2

Termín pro podání přihlášky

09. 12. 2024

Kontakt

Mgr. Miroslava Jahodová

miroslava.jahodova@msmt.gov.cz