KOORDINÁTOR*KA KONTROL V ODDĚLENÍ KOORDINACE A PODPORY KONTROL

Náplň práce:

  • tvorba plánu kontrol v úzké spolupráci se zainteresovanými odděleními odboru kontrol;
  • pravidelná evidence přehledu veřejnosprávních kontrol realizovaných odborem kontrol u příjemců pomoci/partnerů projektů operačních programů;
  • průběžné vyhodnocování dat z realizovaných kontrol, včetně návrhů na změny metodického a procesního nastavení systému kontrol a jeho optimalizaci;
  • práce v aplikacích CRIBIS a Arachne a monitorovacích systémech MS14+ a MS21+ a jejich využití při prověřování střetu zájmů a indikátorů podvodu v souvislosti s výkonem kontrolní činnosti.

Požadujeme:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • trestní bezúhonnost;
  • státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
  • výbornou znalost MS Office;
  • výborné analytické myšlení;
  • ochotu a schopnost rychle se učit novým věcem;
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost a flexibilitu.

 Doplňující informace:

  • zaměstnání na plný služební úvazek 40 hodin týdně;
  • služební poměr na dobu neurčitou v oborech služby:
    • 1 – Finance
    • 38 – Společné evropské politiky podpory a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy;
  • přepokládaný nástup: 1. leden 2025 případně dle dohody;
  • platový tarif 30.780 Kč až 45.420 Kč v závislosti na počtu let praxe (13. platová třída);
  • osobní příplatek přiznaný zpravidla po ukončení adaptačního procesu až do výše 9.200 Kč měsíčně;
  • motivační i mimořádné finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci.

Nabízíme:

  • zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v moderní administrativní budově Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9, s výbornou dopravní dostupností v blízkosti MHD;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dnů indispozičního volna;
  • 8 dnů home office v měsíci;
  • stravenkový paušál;
  • příspěvek na penzijní / doplňkové penzijní spoření;
  • zaměstnanecký program mobilního operátora;
  • pružnou služební dobu;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • náležitý adaptační proces s přidělením mentora;
  • možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).

 

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování a právo na přenositelnost údajů.

Přihlášky je možné zasílat nejpozději do 3. prosince 2024 podle pokynů přes tlačítko „Mám zájem“:

Pracovní nabídka

"Mám zájem"

Číslo jednací

MSMT-VYB-206/2024-3

Termín pro podání přihlášky

03. 12. 2024

Kontakt

Mgr. Vladimíra Molčáková

vladimira.molcakova@msmt.gov.cz