GARANT/KA KONTROL

Náplň práce:

  • vykonávání veřejnosprávních kontrol dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
    a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, a podle zákona
    č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů,
  • při šetření na místě u příjemců/partnerů projektů operačních programů;
  • vykonávání kontrolní činnosti člena kontrolní skupiny a organizace procesu veřejnosprávní kontroly z pozice vedoucího kontrolní skupiny;
  • vypracovávání protokolů o kontrole a další dokumentace související s výkonem kontroly na místě včetně analýz dat získaných při kontrole na místě;
  • vedení evidence kontrolního spisu a kontrol na místě v informačních systémech;
  • spolupráce při hlášení nesrovnalostí vyplývajících ze závěrů kontrol na místě;
  • spolupráce na zefektivňování systému výkonu kontrolní činnosti, spolupráce s ostatními útvary ministerstva, orgány veřejné správy a dalšími externími subjekty.

 Požadujeme:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
  • trestní bezúhonnost;
  • státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
  • zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
  • znalost anglického jazyka nejméně na úrovni A2 a výše.

 Doplňující informace:

  • zaměstnání na plný pracovní úvazek v oddělení kontroly projektů EFRR;
  • pracovní poměr na dobu určitou v oboru služby;
  • přepokládaný nástup 1. března 2023 nebo dle dohody;
  • platový tarif 30 780 – 45 420 Kč v závislosti na počtu let praxe (13. platová třída);
  • osobní příplatek;
  • motivační i mimořádné finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci.

Nabízíme:

  • zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v moderní administrativní budově Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9, s výbornou dopravní dostupností v blízkosti MHD;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dnů indispozičního volna;
  • 8 dnů home office v měsíci;
  • až 6 dnů individuálního služebního volna ke studijním účelům;
  • stravenková karta;
  • příspěvek na penzijní / doplňkové penzijní spoření;
  • zaměstnanecký program mobilního operátora;
  • pružnou pracovní dobu;
  • možnost dalšího odborného vzdělávání;
  • náležitý adaptační proces s přidělením mentora;
  • možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování
a právo na přenositelnost údajů.

V odůvodněných případech po dohodě mezi žadatelem a výběrovou komisí učiněné prostřednictvím administrátora výběrového řízení lze provést pohovor on-line formou.

Přihlášky je možné zasílat nejpozději do 3. února 2023 podle pokynů přes tlačítko „Mám zájem“:

Pracovní nabídka

Mám zájem

Číslo jednací

MSMT-VYB-9/2023-2

Termín pro podání přihlášky

03. 02. 2023

Kontakt

Dita Poskočilová, MBA

dita.poskocilova@msmt.cz