Náplň práce:
- vykonávání veřejnosprávních kontrol dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, a podle zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů, při šetření na místě u příjemců/partnerů projektů operačního programu;
- vykonávání kontrolní činnosti prostřednictvím pracovních cest u příjemců/partnerů projektů operačního programů po celé České republice;
- vykonávání kontrolní činnosti člena kontrolní skupiny a organizace procesu veřejnosprávní kontroly z pozice vedoucího kontrolní skupiny;
- vypracovávání protokolů o kontrole a další dokumentace související s výkonem kontroly na místě včetně analýz dat získaných při kontrole na místě;
- vedení evidence kontrolního spisu a kontrol na místě v informačních systémech;
- spolupráce při hlášení nesrovnalostí vyplývajících ze závěrů veřejnosprávních kontrol;
- spolupráce na zefektivňování systému výkonu kontrolní činnosti, spolupráce s ostatními útvary ministerstva, orgány veřejné správy a dalšími externími subjekty.
Požadujeme:
- ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu;
- trestní bezúhonnost;
- státní občanství ČR, popř. cizí státní občanství (občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru);
- zodpovědný přístup k práci, samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
- znalost anglického jazyka nejméně na úrovni A2 a výše.
Doplňující informace:
- zaměstnání na plný pracovní úvazek Garant/ka kontrol v oddělení kontroly projektů EFRR;
- pracovní poměr na dobu určitou v oboru služby: 38 – Společné evropské politiky podpory
a pomoci, evropské strukturální, investiční a obdobné fondy); - přepokládaný nástup 1. květen 2023 nebo dle dohody;
- platový tarif 30 780 – 45 420 Kč v závislosti na počtu let praxe (13. platová třída);
- osobní příplatek;
- motivační i mimořádné finanční ohodnocení v závislosti na odvedené práci.
Nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném pracovním prostředí v moderní administrativní budově Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9, s výbornou dopravní dostupností v blízkosti MHD;
- 5 týdnů dovolené;
- 5 dnů indispozičního volna;
- 8 dnů home office v měsíci;
- stravenky;
- příspěvek na penzijní / doplňkové penzijní spoření;
- zaměstnanecký program mobilního operátora;
- pružnou služební dobu;
- možnost dalšího odborného vzdělávání;
- náležitý adaptační proces s přidělením mentora;
- možnost využít třídu mateřské školy pro děti zaměstnanců MŠMT (ul. Holečkova, Praha 5).
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Karmelitská 529/5, 118 12 Praha 1, jakožto správce, za účelem realizace výše uvedeného výběrového řízení a po jeho ukončení po dobu nezbytně nutnou k zajištění svých oprávněných zájmů, zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje, a to zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Každý subjekt údajů má právo od správce požadovat přístup k osobním údajům, právo vznést námitku proti zpracování
a právo na přenositelnost údajů.
V odůvodněných případech po dohodě mezi žadatelem a výběrovou komisí učiněné prostřednictvím administrátora výběrového řízení lze provést pohovor on-line formou.
Přihlášky je možné zasílat nejpozději do 31. března 2023 podle pokynů přes tlačítko „Mám zájem“: